فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

قیمت گبه ماشینی

گبه ماشینی امروزه به عنوان کفپوشی تزئینی و زیبا با طرح های سنتی و مدرن به عنوان محصولی زینتی در دکوراسیون منازل جایگاه خود را پیدا کرده است. قیمت گبه به نسب فرش پایین تر بوده که همین امر باعث توجه بیشتر افراد به این نوع کفپوش شده است.



گبه در ابتدا محصولی دستباف در ایران باستان بوده که ریشه آن به عشایر و ایلات قشقایی بر میگردد. نقشه هایی با طرح حیوانات و طبیعت نشان از بافت آن توسط زنان عشایر دارد. ضخامت این محصول نسبتا بلند و دارای پرز می باشد که در زندگی عشایری به عنوان زیرانداز و کفپوشی گرم که مانع نفوذ سرما بشود مورد بافت و استفاده قرار می گرفته است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی ، دستگاه های بافت  فرش ماشینی قابلیت بافت انواع گبه های ماشینی در ابعاد 6، 9 و 12 متری را دارند. طرح هایی که از روی نقشه های اصیل ایرانی از جمله طرح قشقایی، طرح حوض درخت و ...الهام گرفته شده اند و با رنگ بندی های شاد و جذاب، جا در دل منازل ایرانی باز کرده اند تاشاید  به نوعی جلوه گر ارتباط سنت و مدرنیته در دنیای پیشرفته امروزی باشند.

مجموعه پرسان پارس انواع این محصولات را در سایز، طرح و رنگ های گوناگون تولید و روانه بازار نموده است. جهت مشاده محصولات با ما در ارتباط باشید:

تماس با ما:

031-54753961

09124602254

09131629159


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.