فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

عکس دکوراسیون سفره خانه های سنتی

افرادی که به دنبال ایجاد کسب و کار از طریق تاسیس سفره خانه های سنتی هستند قبلا از آن به دنبال عکس مدل ها و طراحی های مختلف جهت چیدمان و دکوراسیون بهتر می باشند.

صاحبان سفره خانه و رستوران ها برای ایجاد فضایی بهتر و سنتی تر در پی خرید وسایلی هستند که سبک و سوی سنتی را برایشان بهتر ایجاد کند و احساس تفاوت زیادی برای مشتریانشان رقم بزنند.

از وسایلی در سفره خانه ها استفاده می شود می توان به تخت های نشیمین، آلاچیق ها، نرده های چوبی، گلیم و گبه، پشتی، جاجیم و ترمه و حتی گونی های تزئینی اشاره نمود که در سنتی کردن فضا تاثیر بسزایی دارند. ایده گرفتن از عکس ها و تصاویر به شرط عدم کپی برداری و ایجاد جرقه برای ایده های جدید می تواند در بهتر کردن محیط سفره خانه ها و رستوران ها بسیار موثر باشد.

گلیم ماشینی پرسان پارس عرضه کننده انواع گلیم فرش قالیچه ای در ابعاد 1.5در1، 2.25 در 1.5، 3در2، 3.5در2.5 و همچینی انواع کناره گلیم متری می باشد که به راحتی امکان پوشش تخت های سفره خانه را فراهم می کند. یکی دیگر از محصولات عرضه شده این مجموعه پشتی فرش ماشینی سنتی می باشد که در ابعاد 100در50 تولید می شود و مواد استفاده شده جهت پر کردن درون آن فوم فشرده می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است. پشتی ارزان قیمت محصولی می باشد که در این مجموعه با مواد درجه یک پر شده و این ارزانی دلیلی بر بی کیفیتی این محصولات نبوده و دلیل آن استفاده از رویه های درشت باف تر می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.