فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

قیمت سفارش بافت تابلو فرش چهره کاشان

قیمت بافت تابلو فرش چهره ماشینی و دستباف کاشان را در سایت فرش پرسان پارس برای ابعاد مختلف می توانید استعلام بگیرید.

در ایران بافت تابلو فرش چهره به روش های مختلف و در شهر های مختلف انجام می شود و خریداران زیادی هم دارد. به خصوص افرادی که قصد سفر به خارج از کشور دارند، معمولا سفارش بافت تابلو فرش چهره دوستان و خانواده خود را می دهند تا به عنوان سوغات به خارج از کشور ببرند. از آنجایی که سفارش بافت تابلو فرش چهره معمولا برای هدیه دادن و سوغاتی بردن است، لذا قیمت بافت تابلو فرش چهره برای خریداران اولویت دارد و ترجیح می دهند یک تابلو فرش چهره زیبا و با کیفیت را در مناسب ترین قیمت تهیه کنند. در اینجا روش تهیه تابلو فرش چهره است که می تواند در قیمت و کیفیت تابلو فرش موثر باشد. در زیر انواع تابلو فرش چهره کاشان را که به روش های مختلف تولید می شود معرفی می کنیم:

  1. بافت تابلو فرش چهره دستباف
  2. بافت تابلو فرش چهره ماشینی
  3. تابلو فرش چهره چاپی یا چاپ عکس روی فرش سفید

همانطور که مشخص است قیمت بافت تابلو فرش چهره دستباف به علت اینکه کار دست بوده و زمان و هزینه بیشتری صرف آماده شدن آن می شود بیشتر است و ارزش هنری بیشتری هم برای خریداران دارد. اکثر کسانی که سفارش بافت تابلو فرش چهره دستباف دارند، قیمت فرش برایشان اولویت نبود و بیشتر به کیفیت بافت و زیبایی آن اهمیت می دهند. اما تابلو فرش چاپی چهره یا تابلو فرش ماشینی بافتی چهره که کیفیت ظاهری کمتر و سرعت تولید آن هم بیشتر است، می باییست قیمت مناسب تری هم داسته باشد. از آنجایی که بیشتر خریداران تابلو فرش ارزان تر را انتخاب می کنند. فروش تابلو فرش چهره بافتی ماشینی و تابلو فرش چاپی هم به نسبت مدل دستباف آن بیشتر است و در کاشان و سایر شهر ها هم رقابت زیادی برای عرضه این محصول با قیمت مناسب و کیفیت بالا وجود دارد.

تابلو فرش عکس چهره چاپی یا بافتی؟

تابلو فرش عکس چهره دختر، بچه، شخصیت یا منظره همگی هم به صورت بافتی و هم به صورت چاپی امکان تولید دارند. برای افرادی که در حوزه تابلو فرش تخصصی ندارند سوال اصلی این است که تابلو فرش عکس چهره چاپی بهتر است یا تابلو فرش بافتی چهره؟

پاسخ به این سوال به صورت کلی یکسان نمی باشد و هر فردی با توجه به سلیقه ای که دارد یکی از این دو مدل را برای سفارش بافت تابلو فرش عکس چهره انتخاب می کند. در اینجا برای روشن شدن موضوع برای شما مشخصات و ویژگی های این دو مدل تابلو فرش عکس چهره بیان می شود تا بهتر بتوانید برای سفارش تابلو فرش عکس خودتان تصمیم بگیرید.

ویژگی تابلو فرش چهره ماشینی چاپی

در تولید تابلو فرش چهره چاپی ابتدا یک فرش کاملا سفید به صورت 1000 شانه یا 1200 شانه بافته می شود و در ابعاد مختلف برش داده شده و ریشه و زیگزاگ آن انجام می شود. سپس عکس مورد نظر در سایزی که مورد نظر خریدار بوده است روی فرش چاپ می شود. چاپ عکس روی فرش با دستگاه سابلیمیشن حرارتی یا دستگاه یو وی انجام می شود و چاپ به صورت پشت و روی فرش باعث طبیعی تر شدن و زیباتر شدن تابلو فرش می شود. در این روش تعداد رنگ واقعی عکس روی فرش نمایان می شود و لذا ظاهری دستباف گونه، زیبا و کاملا طبیعی دارد و برای کسی که با تابلو فرش دستباف آشنایی نداشته باشد تشخیص این تابلو فرش با مدل دستباف آن دشوار خواهد بود. از سوی دیگر تولید تابلو فرش چهره ماشینی به صورت چاپی نیاز به طراحی ندارد و لذا هزینه چاپ عکس روی فرش هم به حداقل می رسد.

ویژگی تابلو فرش ماشینی شخصی بافتی

بافت تابلو فرش ماشینی چهره با دستگاه بافندگی انجام می شود؛ به این صورت که عکس ارائه شده توسط مشتری ابتدا باید با نرم افزار طراحی و به کمک طراح حرفه ای طراحی شده و رنگ های آن به 10 رنگ کاهش یابد، زیرا دستگاه های بافندگی فرش ماشینی تنها ده رنگ دارند. لذا اهمیت طراحی خوب در بافت تابلو فرش چهره ماشینی کاملا روشن است، چرا که اگر طراحی خوبی انجام نشود یا با دستگاه بافندگی که رنگ بندی مناسب برای بافت تابلو فرش چهره نداشته باشد، تابلو فرش چهره نهایی دارای ظاهر مناسبی نخواهد بود. از سوی دیگر دستگاه بافندگی فرش ماشینی تابلو فرش چهره را به صورت جفت می بافد و لذا خریدار به علت سفارشی بودن بافت عکس چهره می بایست علاوه بر هزینه طراحی هزینه بافت دو تابلو فرش را پرداخت نماید. در نتیجه سفارش بافت تابلو فرش چهره شخصی به صورت ماشینی با دستگاه فرش بافی قیمت بیشتری هم نسبت به تابلو فرش چاپی دارد.

نحوه سفارش تابلو فرش عکس شخصی

با توجه به توضیحات فوق در مورد انواع روش های تبدیل عکس به تابلو فرش چهره می توانید یکی از روش ها را برای بافت تابلو فرش عکس چهره خود انتخاب نموده و با کارشناسان تماس گرفته و قیمت بافت تابلو فرش چهره را هم استعلام بگیرید. کارشناسان هنگام ثبت سفارش توضیحات کامل تری را در این رابطه به شما ارائه می دهید و با توجه به بودجه و سلیقه خود می توانید و بهترین تابلو فرش عکس چهره را از این سایت به صورت مستقیم خریداری نمایید. ارسال به صورت همه روزه از کاشان به سراسر کشور با اتوبوس، پست تیپاکس و باربری وجود دارد و بنابراین تمامی شهر ها امکان خرید مستقیم محصولات این سایت را دارند.

031-54753961

09124602254

09131629159

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.