فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

بافت تابلو فرش چهره دستباف گونه در تهران

بافت تابلو فرش چهره دستباف گونه با قیمت مناسب و کیفیت عالی در کاشان و اصفهان انجام می شود و در تهران و سایر شهرهای کشور امکان خرید و سفارش بافت عکس شخصی وجود دارد.

بافت تابلو فرش ماشینی دستباف گونه که هم ظاهر خوبی داشته باشد و طرح چهره که هم طراحی دشواری دارد و هم رنگبندی آن در بافت تاثیر زیادی در کیفیت فرش نهایی دارد، کار ساده ای نیست و هر شرکت و کارخانه ای نمی تواند بافت تابلو فرش چهره را به زیبایی و کیفیت کاملا طبیعی انجام دهد. به طور کلی اگر بخواهیم تصویر شخصی در بافت تابلو فرش دارای بالاترین سطح کیفی باشد و کاملا طبیعی و زیبا باشد، بهترین راه تهیه تابلو فرش دستباف چهره است زیرا تعداد رنگ در تابلو فرش ماشینی محدود است و همین محدودیت موجب شده که بافت تابلو فرش چهره ماشینی هم به زیبایی تابلو فرش چهره دستباف نباشد، اما از سوی دیگر تفاوت قیمت زیادی که این دو نوع تابلو فرش با هم دارند باعث شده قیمت مناسب بافت تابلو فر چهره ماشینی بیشتر بوده و محبوبیتش هم بالاتر باشد.

البته در روش های نوین تولید تابلو فرش تلاش شده محدودیت رنگ در بافت تابلو فرش چهره ماشینی مرتفع گردد و به این منظور از روش چاپ عکس روی فرش و تولید تابلو فرش چاپی استفاده شده که در این حالت فرش خام سفید بافته شده و پس از آن طرح و عکس چهره روی فرش به شکل پشت و رو چاپ می شود. در این حالت دیگر در تعداد رنگ فرش محدودیتی وجود ندارد و عکس چهره با همان رنگ اصلی روی فرش نقش می بندد. یکی از مزایای اصلی تابلو فرش چهره چاپی سرعت بالای تولید و قیمت مناسب آن است.

شست و شوی تابلو فرش چهره چاپی

بافت تابلو فرش چهره به صورت چاپی یک روش جدید است که خریداران با آن آشنایی کامل ندارند و سوال اکثر خریداران این است که آیا این تابلو فرش ها قابلیت شست و شو دارند؟ و آیا به مرور زمان در رنگ فرش تغییری ایجاد می شود یا خیر؟

در پاسخ به سوالات این چنینی باید بگوییم که تابلو فرش چاپی روش تولیدی دارد که آن را از هر نوع تغییری در رنگ چه با گذشت زمان و چه با شست و شو مصون می دارد. چاپ عکس روش فرش در دمای بالای 180 درجه سانتی گراد انجام می شود و لذا رنگ آن در دمای محیط کاملا ثابت بوده و زمان و شست و شوی فرش قطعا در کیفیت و جلوه ظاهری آن نمی تواند اثری بگذارد. تابلو فرش چهره چاپی هم که معملوا قاب شده و در دیوار نصب می شود به صورت کلی نیازی به شست و شوی مدوام و پیوسته نخواهد داشت و گرد و غبار روی آن هم با جارو برقی کاملا پاک می شود. در صورتی که بخواهید فرش را شست و شو دهید برای اطمینان خاطر خود می توانید از مواد شوینده بدون آنزیم برای شست و شوی آن استفاده نمایید.


سفارش و خرید تابلو فرش چهره

بافت تابلو فرش چهره ماشینی یا دستباف یا تابلو فرش چاپی چهره هر کدام زمان و قیمت مشخصی دارد که شما لازم است ابتدا روش تبدیل عکس به تابلو فرش را با توجه به توضیحات فوق و قیمت هر کدام می بایست برای کارشناسان تعیین نمایید. روال خرید هم به این صورت است که بخشی از مبلغ به عنوان بیعانه در ابتدای سفارش دریافت می شود و مابقی مبلغ آن هم موقع تحویل درب منزل به مامور پست پرداخت می شود و در تمام شهرهای کشور هم امکان سفارش بافت تابلو فرش عکس چهره برای خریداران عزیز وجود دارد. لذا می توانید از طریق شبکه های اجتماعی عکس مورد نظر، آدرس و نوع تابلو فرش مد نظرتان را برای کارشناسان مشخص کنید تا مراحل بعدی ثبت سفارش شما انجام شود.

031-54753961

09124602254

09131629159

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.