فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

تابلو فرش وان یکاد و چهارقل ماشینی قیمت

جدیدترین انواع تابلو فرش آیات قرآنی وان یکاد، چهارقل و آیت الکرسی را که با شانه و تراکم مختلف به صورت عمده در این سایت توزیع می شود را می توانید مشاهده کنید.

تابلو فرش ماشینی عمدتا از روی طرح و نقشه ای که دارد دسته بندی می شود، انواع تابلو فرش بر این اساس شامل تابلو فرش منظره، تابلو فرش آیات قرآنی، تابلو فرش گل، تابلو فرش فرانسوی یا اروپایی و تابلو فرش عکس چهره یا پرتره می شود. در ایران و کشور های مسلمان نشین، عمدتا تابلو فرش طرح آیه که شامل انواع طرح های آیت الکرسی، چهارقل، و وان یکاد می باشد بسیار محبوب بوده و بیشترین فروش را دارد. بعد از آن هم فروش تابلو فرش منظره بالا است.


ابعاد و مشخصات تابلو فرش ماشینی

تابلو فرش ماشینی با طرح منظره عمدتا در ابعاد 50 در 70، 50 در 100، 70 در 100 و 100 در 150 بافته می شود. اما تابلو فرش طرح آیات قرآنی معمولا تنها در دو سایز 50 در 70 و 50 در 100 تولید می شود و علت آن هم این است که دستگاه بافت تابلو فرش هر طرح را به صورت جفت بافت می کند که وارونه شدن یکی از طرح ها در هنگام بافت توسط دستگاه فرش بافی موجب می شود نوشته آیات هم به صورت وارونه بافته شوند و بلا استفاده باشد، در ابعاد بزرگتر هم بافت تابلو فرش وان یکاد صرفه اقتصادی ندارد. اما اگر خریداری اصرار به خرید یک تابلو فرش وان یکاد یا آیت الکرسی بزرگ داشته باشد، می توان تابلو فرش وان یکاد را در هر سایزی به صورت سفارشی و جفت تولید کرد.



مشخصات تابلو فرش وان یکاد و منظره و به طور کلی تابلو فرش ماشینی شامل شانه و تراکم و جنس الیاف معمولا به شرح زیر است:


  • تابلو فرش ون یکاد و آیات قرآنی 700 شانه با تراکم 2550، یا 1200 شانه با تراکم 3600 و جنس نخ اکرولیک بافته می شوند.
  • تابلو فرش منظره و گل و اروپایی و به طور کلی تمامی تابلو فرش های تصویری به صورت 1000 شانه با تراکم 3000 و تابلو فرش 1200 شانه با تراکم 3600 بافته می شوند.
  • به تازگی بافت تابلو فرش وان یکاد آیه و منظره و طبیعت به صورت 1500 شانه هم در برخی کارخانه ها انجام می شود.
  • تابلو فرش وان یکاد                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

 قیمت تابلو فرش وان یکاد و منظره

همانطور که گفته شده هر تابلو فرش مشخصات فنی خاص خود را دارد اعم از ابعاد تابلو فرش، شانه و تراکم و جنس الیاف و البته طرح آن؛ حال قیمت تمام شده هر تابلو فرش وان یکاد و منظره هم بر همین اساس تعیین می شود. قیمت تابلو فرش وان یکاد معمولا بر اساس سایز 50 در 70 در دو مشخصه 700 شانه و 1200 شانه به مشتریان اعلام می شود. از آنجایی که موجودی تابلو فرش ها و قیمتشان به صورت پیوسته در حال تغییر است اگر قصد خرید عمده یا جزئی تابلو فرش ماشینی دارید ابتدا موجودی و قیمت روز تابلو فرش ماشینی را از کارشناسان استعلام بگیرید.


تابلو فرش چاپی وان یکاد و منظره

چاپ عکس روی فرش روش جدید تولید تابلو فرش ماشینی است که بسیاری از محدودیت های موجود در بافت تابلو فرش ماشینی را حذف نموده است. در روش جدید، تابلو فرش سفید بافته می شود و طرح تابلو فرش وان یکاد، منظره و حتی عکس چهره به راحتی در سایز دلخواه خریدار روی فرش چاپ می شود. فرش هایی که برای تولید تابلو فرش چاپی استفاده می شود، عمدتا فرش 1000 شانه پلی استر با تراکم 3000 است که بهترین خروجی را می دهد. چاپ عکس روی فرش مربوط به تابلو فرش عکس چهره هم می شود و بسیاری از خریداران این محصول سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش چهره دارند که در حال حاضر بسیار محبوب و پرفروش است. تابلو فرش وان یکاد و طرح منظره هم در حالت چاپی قیمت مناسب و وضوح و کیفیت بالایی دارند.


031-54753961

09124602254

09131629159

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.