فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

مرکز صادرات فرش ماشینی ارزان کاشان

فرش های ماشینی درجه یک و ارزان تولید کاشان را می توانید در این مرکز به صورت عمده برای صادرات به کشور های منطقه خریداری نمایید.

 فرش های ارزان و با کیفیت را می توانید برای صادرات استفاده کنید، اگر در حوزه صادرات فعال هستید و می خواهید محصولات مختلف را از داخل کشور به کشورهای منطقه ارسال نمایید می توانید فرش 1200 شانه با کیفیت ایرانی که در جهان هم معروف هستند را برای این منظور استفاده کنید.

فرش، بازار فروش گسترده ای در کشور های مختلف دارد و اگر به درستی این بازار ها را بشناسید می توانید کسب و کار و تجارت موفقی را داشته باشید.

در این مجموعه انواع فرش های ماشینی که برای صادرات به کشور های مختلف مناسب هستند را به شما معرفی می کنیم و برای صادرات این محصولات به کشور های منطقه شما را یاری می نماییم.

قیمت عمده فرش ماشینی درجه یک کاشان
تولید عمده فرش های ماشینی درجه یک و مرغوب در کاشان با قیمت مناسب، کمک زیادی به بالا رفتن فروش داخلی، پویایی بازار فرش در داخل و خارج از کشور نموده است.
فرش برای ایرانیان یک نیاز اصلی در منزل شمرده می شود و باید معادل با تمام منازل موجود در کشور فرش مناسب تولید شده و در سطح کشور پخش گردد. شهر کاشان بار اصلی تولید این محصول را به دوش کشیده و اولین و مهمترین مرکز تولید فرش ماشینی در کشور شده است که نیاز داخل و خارج از کشور به انواع فرش را تامین می نماید. هم اکنون ما در شهر های مختلف ایران نیاز به انواع مختلف کفپوش های ماشینی با قیمت های مختلف داریم که همگی این فرش ها با کیفیت مختلف در کارخانه های کاشان در حال تولید هستند.
محصولات درجه یک، درجه 1.5 با الیاف مرغوب اکرولیک و یا پلی استر تولید شده و بر اساس شانه و تراکم، الیاف و نوع دستگاه و وزنی که دارند قیمت گذاری شده و در اختیار عموم مردم قرار می گیرند.
تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.