فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

سایت فرش 500 شانه درجه یک اکریلیک

فرش 500 شانه اکریلیک با تراکم 1000 از قدیمی ترین انواع فرش های درجه یک تولید شده در کاشان است که در این سایت بهترین نوع آن عرضه می گردد.

شاید اگر به ده سال قبل بازگردیم در بسیاری از منازل مردم فرش های پانصد شانه را بتوانیم ببینیم. این فرش ها سال ها در منازل ایرانی به مصرف رسیده اند و دوام و ماندگاری شان برای خریداران ثابت شده است. ورود فرش های با شانه و تراکم بالاتر به عرصه رقابت نیز از فروش این محصولات نکاسته و هنوز هم مردم بسیاری از شهرستان های کشور علاقه مند به خرید این فرش های با دوام هستند؛ به خصوص که کاهش قیمتی خوبی هم به خاطر وجود فرش های 700 شانه و هزار شانه داشته اند.

فروشنده های فرش در مناطق مختلف کشور برای دسترسی به مرغوب ترین فرش های پانصد شانه ماشینی می توانند بهترین محصولات را برای فروش خود از این مجموعه تهیه کنند.


خرید فرش پلی استر پانصد شانه ارزان

فرش های پلی استر که به صورت پانصد شانه تولید می گردند به خاطر قیمت ارزان برای خرید و مصرف در فضاهای عمومی مناسب هستند.

مصرف کننده های فرش های پلی استر عموما افرادی هستند که به دنبال فرش های ارزان هستند. فرش ارزان قیمت را می توان در فضاهای مختلفی به کار برد، از جمله این فضاها، مساجد، خوابگاه های دانشجویی، هتل ها و مسافر خانه ها می باشند.

فرش پلی استر داوم کمتری نسبت به فرش اکریلیک دارد، اما قیمت مناسب آن می تواند این دوام پایین را توجیه نماید. مجموعه ما  تلاش دارد تا هر فرشی که به خریدارانش ارائه می کند در سطحی که قرار دارد جزء بهترین فرش ها باشد. برای مثال اگر فرش پلی استری به خریدار معرفی می کنیم، قطعا این محصول در بین انواع فرش های پلی استر تولید شده در شرکت های مختلف از لحاظ کیفیت و قیمت بهترین است.

تماس با ما:

031-54753961

09124602254

09131629159

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.