فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

قیمت فرش سجاده ای مشهد

کارخانجات تولیدی مشهد انواع فرش سجاده ای مساجد را در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می نمایند که با قیمت های مختلفی روانه بازار می شود
فروشگاه فرش سجاده ای پاریس انواع سجاده فرش محرابی مساجد را در کیفیت های 440 شانه، 500 و 700 شانه تولید می نماید. قیمت فرش سجاده ای کاشان و مشهد تفاوت هایی دارند که دلیل عمده آن به الیاف به کار رفته در فرش سجاده ای باز می گردد. فرش سجاده ای آریا، ستاره کویر یزد و زمرد مشهد از برندهای شناخته شده شرکت سجاده فرش به شمار می روند. قیمت سجاده متری محاسبه می شود و از آنجایی که ابعاد فرش ماشینی مسجدی دارای عرض 1.25 متر می باشد قیمت فرش های مسجد به صورت متر مربع مورد محاسبه قرار می گیرد. برای خرید فرش سجاده ای مسهد در تهران بدون نیاز به مراجعه حضوری می توانید قالی سجاده ای را در آدرس مورد نظر تحویل بگیرید.

سجاده فرش لاکی

قیمت فرش ماشینی کاشان طرح باغ شازده

باغ شازده یکی از طرح های بسیار خاص فرش ماشینی محسوب می شود که همین خاص بودن آن موجب شما طرفداران و خریداران این محصول به سختی بتوانند فرش مورد نظر خود را خریداری نمایند. قیمت فرش ماشینی باغ شازده که دارای تراکم 3000 می باشد 1.500.000 تومان می باشد که از طریق وبسایت فرش پرسان پارس قابل خریداری می باشد. کیفیت فرش ماشینی باغ شازده به دلیل استفاده از نخ اکرولیم هیت ست، بسیار بالا می باشد و با پرداخت بسیار مناسب و داشتن قیمت فرش ماشینی ارزان می توانید این فرش را خریداری نمایید. اگر به دنبال سایر طرح های جدید فرش ماشینی هستید ابتدا می توانید قیمت فرش ماشینی مورد نظرتان را مشاهده نموده و سپس خرید خود را نهایی نمایید.

031-54753961

09124602254

09131629159

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.