فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

صادرات فرش ماشینی ارزان به عراق

انواع فرش ماشینی ارزان و با کیفیت ایران که در کاشان تولید می شوند جهت فروش در سراسر کشور و صادرات به کشور های منطقه نظیر عراق در این مرکز به فروش می رسند.
با توجه به تعدد کارخانه های فرش ماشینی در ایران، انواع متنوعی از این محصولات با کیفیت و طرح و رنگ مختلف در حال تولید است و خریداران به راحتی می توانند طرح دلخواه خود را با کیفیت مورد نظر یافته و خریداری نمایند؛ به ویژه در بخش صادرات که هر کشور خریدار طرح و رنگ هایی خاص و با کیفیت مشخص می باشد، به همین دلیل صادر کننده ها و سرمایه گذاران این بخش به راحتی می توانند طرح دلخواه خود را با قیمت مناسب از این مرکز خرید نمایند.
مجموعه پرسان پارس از صادرکننده ها و خریداران عمده دعوت می کند، بهترین انواع فرش های مرغوب ماشینی را با قیمت مناسب از این مجموعه خرید نمایند.

 
صادرات فرش ماشینی ارزان به افغانستان
انواع فرش های ماشینی  با طرح های زیبا و متنوع برای صادرات به افغانستان و دیگر کشور های منطقه در این مرکز ارائه شده اند.
فرش های ماشینی از جمله محصولات صادراتی مهم کشور هستند که به کشور های مختلف به ویژه افغانستان، پاکستان و دیگر کشور های منطقه صادر می شوند. فرش های صد در صد اکریلیک و یا درصد دار با ترکیب BCF یا پلی استر که قیمت بسیار مناسبی دارند و برای صادرات به این کشور ها مناسب هستند با تنوع بالا در طرح و رنگ در این مرکز عرضه می شوند.
فرش های زیبا و متنوع با طرح های سنتی و کلاسیک ویژه صادرات در این مرکز تولید شده و با مناسب ترین قیمت در اختیار صادر کننده ها و سرمایه گذاران بخش صادرات قرار می گیرند.
تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159

صادرات فرش لاکی و گردویی ارزان

فرش ماشینی ارزان قیمت 440 شانه و 350 شانه لاکی و گردویی برای صادرات به کشور هایی نظیر افغانستان و عراق استفاده می شوند.
اگر به دنبال فرش ارزان قیمت برای فروش در نمایشگاه خود هستید و یا در زمینه صادرات فعال هستید و فرش های ارزان قیمت مناسب برای عرضه به کشورهای منطقه نیاز دارید می توانید طرح ها متنوع موجود در مجموعه ما را به کمک کارشناسان مشاهده نمایید. بسیاری از خریداران عمده که می خواهند فرش ارزان در تیراژ بالا خریداری نمایند می خواهند فرش را قبل از خرید نمونه ای از فرش ببینند تا خیالشان از بابت کیفیت فرش راحت شود.
این مجموعه نمونه فرش هایش را برای خریداران ارسال می نماید و پس از تایید کیفیت از طرف خریداران سفارش در تیراژ مورد نظرشان را در کمترین زمان ممکن برایشان بافته و ارسال می کند.
 
خرید عمده فرش ارزان قیمت مرغوب
فرش های ارزان قیمت مرغوب که به صورت فرش 440 شانه تولید می شوند و برای هتل ها، دانشگاه ها و خوابگاه ها مناسب هستند در این مجموعه برای خرید عمده ارائه می شوند.
مفروش نمودن فضاهایی مانند مساجد، هتل ها، نمازخانه دانشگاه ها و... برای صاحبان این فضاها بسیار اهمیت دارد. آنچه که برای این خریداران اهمیت دارد، خرید فرش مرغوب و زیبا است که جلوه مناسب و در عین حال قیمت بسیار پایینی نیز داشته باشد و مناسب با بودجه تعریف شده شان باشد.
با توجه به اینکه قیمت خرید فرش برای این افراد بسیار اهمیت دارد شاید یافتن فرش مناسب با قیمت دلخواهشان کمی دشوار باشد.
این مجموعه در این زمینه می تواند کمک زیادی به این خریداران نماید و با معرفی فرش های مرغوب با قیمت مناسب و کیفیت خوب مشکل خرید فرش را برای این عزیزان مرتفع نماید.
تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159

بازار فرش ماشینی درجه یک کاشان

بازار فرش ماشینی درجه یک کاشان به عنوان قطب تولید فرش ایران آمادگی کامل جهت ارائه فرشهای با کیفیت و در شان مشتریان خود را دارد. 
فرش های ماشینی کاشان که در کیفیت بالا و به صورت درجه یک تولید شده اند، ازجمله محصولاتی هستند که درتولید آن از بهترین و به روزترین ماشین آلات و تکنولوزی روز دنیا مطابق با استاندارد های جهانی استفاده شده است.
این فرش ها به صورت 700 یا فرش 1000 شانه تولید می شوند و با طرح و رنگ متنوع و کیفیت عالی و قیمت مناسب به مشتریان ارائه می شوند.
فرش های درجه یک کاشان محصولات ایده الی برای صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس و دیگر کشور های اروپایی میباشند.

 
صادرات فرش ارزان کاشان
فرش ماشینی ارزان قیمت کاشان برای صادرات به کشور های منطقه مناسب هستند.
تولید کننده های فرش ماشینی ایران برای رقابت و ماندگاری در بازارهای جهانی از جمله کشور های اروپایی باید به حفظ و ارتقای کیفیت محصولاتشان توجه ویژه ای داشته باشند. در همین راستا برند های خاص با بکار گیری تمام توان، استفاده از نیروی کار ماهر، شیوه های جدید در تولید ، محصولاتی مناسب برای صادرات تولید نموده اند. 
علاوه بر آنچه ذکر شد برای کشور هایی نظیر عراق و افغانستان که قدرت خرید مردمشان پایین است می بایست فرش هایی در قیمت مناسب تولید نمود. این مجموعه انواع مختلفی از این فرش ها را در اختیار صادرکننده های عزیز قرار می دهد.

تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159

فروش گلیم ماشینی راه پله

انواع گلیم ماشینی مخصوص راه پله در مجموعه پرسان پارس با قیمت مناسب به فروش می رسد.
گلیم ماشینی مصارف مختلفی در منازل ایرانیان دارد و معمولا جنبه تزئینی آن مد نظر خریدارن است و یک کفپوش مصرفی نیست. طرح های متنوع گلیم ماشینی را می توان در فضاهای مختلف منزل اعم از آشپزخانه، راهرو، پذیرایی و یا اتاق خواب استفاده نمود.
پرسان پارس مجموعه ای غنی از طرح های متنوع و زیبای گلیم فرش های ماشینی است که برای مصارف مختلف می توان از این طرح ها استفاده نمود. بهترین و مرغوب ترین انواع گلیم را از کارشناسان مجموعه ما می توانید خریداری نمایید.

 
صادرات گلیم و فرش ماشینی
خرید، فروش و صادرات انواع گلیم و فرش با طرح جدید ماشینی در مجموعه پرسان پارس با ارزان ترین قیمت انجام می شود.
گلیم فرش یکی از محصولات اصلی شرکت های فرش ماشینی است که در کنار محصولات اصلی هر کارخانه یعنی فرش های ماشینی تولید این گلیم ها نیز انجام می شود. البته شرکت هایی چون گلیم و فرش کاشان فعالیت عمده خود را بر مبنای تولید گلیم ماشینی قرار داده اند و بهترین و مدرن ترین گلیم های ایرانی را با قیمت مناسب به بازار های داخلی و خارجی عرضه می کنند.
طرح های زیبا و جذاب مدرن گلیم های ماشینی را در این مجموعه می توانید با قیمت مناسب بیابید.


تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159

سایت فرش ماشینی ارزان قیمت

انواع فرش ماشینی 440 شانه و فرش 500 شانه ارزان قیمت با کیفیت مناسب تولید می شوند و برای فروش عمده در این سایت ارائه می شوند.
خرید فرش ارزان قیمت برای بسیاری از فروشنده های فرش از اهمیت زیادی برخوردار است. به ویژه در شهرستان ها اکثر خریداران به دنبال یافتن فرش ارزان هستند. برای مفروش نمودن نمازخانه ادارات، مدارس، و همچنین بسیاری از فضاهای عمومی فرش های ارزان کاربرد دارند.
در این میان آنچه که برای فروشنده ها اهمیت دارد این است که با صرف کمترین هزینه فرشی در کیفیت بالا تهیه نمایند تا در بازار رقابتی امرز بتوانند فروششان را به حداکثر برسانند.
بهترین محصولات شرکت های تولید کننده فرش در کاشان که مناسب ترین قیمت را دارند در این مجموعه برای خریداران ارائه نموده ایم.

 
نمایندگی پخش فرش پلی استر ارزان
فرش های 500 شانه پلی استر که به صورت هشت رنگ و هفت رنگ تولید می شوند ببا قیمت ارزان در نمایندگی های سراسر کشور پخش می شوند.
فرش 500 شانه پلی استر یکی از محصولات ارزان قیمت کارخانه های فرش می باشد که به خاطر همین قیمت مناسب در شهرستان های مختلف کشور مصرف بالایی دارد. علاوه بر عرضه این فرش در ایران، صادرات آن به کشور های منطقه نظیر عراق و افغانستان نیز انجام می شود.
افرادی که قصد خرید فرش ارزان قیمت در تیراژ بالا دارند می توانند بهترین فرش های پلی استر کاشان را در مجموعه ما مشاهده نمایند و با قیمت مناسب از ما خریداری کنند.
تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159