فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

در خرید پشتی به چه نکاتی باید توجه نماییم؟

اگر به دنبال خرید پشتی فرش دیواری برای منزل، سفره خانه و یا مسجد هستید قبل از خرید باید به نکاتی توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

پشتی دیواری از دیرباز در منازل ایرانیان جایگاه و منزلتی ویژه داشته است. پدر بزرگان ما پس از کلی کار و خستگی وقتی وارد منزل می شدند با تکیه دادن بر پشتی دیواری منزل خستگی خود را برطرف می کردند.

پشتی فرش از دو بخش تشکیل شده است. بخش اول آن رویه پشتی فرش می باشد که در سه کیفیت 500 شانه، 700 شانه و 1200 شانه بافت می شوند. رویه های پشتی فرش برگرفته از طرح های فرش ماشینی می باشند.



پشتی فرش 500 شانه نسبت به پشتی 1200 شانه دارای نمره نخ بیشتر و درشت بافت تر می باشد و لذا طرح با جزئیات زیادی بر روی فرش نقش نمی بندد. در حالی که پشتی 1200 شانه بسیار زیر بافت می باشد. بخش دوم  متریال داخل پشتی می باشد که باید نسبت به آن دقت داشت.

رویه پشتی با فوم انجام می شود. فوم فشرده بهترین کیفیت می باشد و پشتی به هیچ عنوان شکسته نمی شود. فوم معمولی پس از مدتی استفاده در مکان هایی که استفاده زیادی دارند دچار شکستگی می شوند.

با توجه به توضیحات داده شده در خرید پشتی به این مسئله دقت داشته باشید که اگر پشتی سفره خانه مد نظرتان می باشد بهتر است از پشتی فرش 500 شانه با فوم فشرده استفاده نمایید. انتخاب رویه پشتی 500 شانه به خاطر قیمت تمام شده ارزان تر و فوم فشرده به خاطر کیفیت بالاتر به علت استفاده زیاد و مداوم از پشتی در سفره خانه هاست. اگر برای منزل و یا مسجد پشتی فرش می خواهید تهیه نمایید بهتر است از رویه های 1000 و 1200 شانه با فوم فشرده در خرید پشتی خود انتخاب نمایید.

فرش 500 شانه تراکم 1000

دسته بندی فرش های ماشینی به صورت 350 شانه، 440 شانه، 500 شانه، 700 شانه، 1000 شانه، 1200 شانه و اخیرا هم 1500 شانه تراکم 4500 می باشد. فرش 500 شانه تراکم 1000 و همچنین فرش 350 و 440 شانه بیشترین صادرات را به کشورهای همسایه از جمله عراق و افغانستان دارند. افغان ها معمولا از فرش 440 شانه پلی استر لاکی بیشترین استقبال را دارند. علاوه بر رنگ قرمز لاکی رنگ های قهوه ای و آبی هم در فرش 440 شانه تولید می شوند.



 فرش 440 شانه و فرش 500 شانه در دو نوع اکریلیک و پلی استر بافت می شوند. فرش پلی ستر ارزان قیمت یکی از پر فروش ترین و پر کاربرد ترین فرش های صادراتی کشورهای همسایه و مکان های عمومی داخل کشور می باشد. این فرش ها به خاطر وزن سبک و ارزان بودنشان برای مکان های عمومی که باید مفروش شوند مورد استفاده قرار می گیرند. یکی دیگر از محصولاتی که قیمت ارزان تری نسبت به فرش دارد و مورد توجه هموطنان می باشد گلیم ماشینی می باشد. این محصول که به صورت متری و قالیچه ای تولید می شود خصوصیات مثبت فرش 500 شانه از قبیل ارزان قیمت بودن و وزن سبک و پرز ندادن را دارد. امروزه طرح و رنگ بندی محصولات فرشی از جمله فرش 500 و گلیم فرش ها افزایش یافته و تلفیق سنت و مدرنیته بودن را به نوعی میشود در آن ها حس کرد.

قیمت گبه ماشینی

گبه ماشینی امروزه به عنوان کفپوشی تزئینی و زیبا با طرح های سنتی و مدرن به عنوان محصولی زینتی در دکوراسیون منازل جایگاه خود را پیدا کرده است. قیمت گبه به نسب فرش پایین تر بوده که همین امر باعث توجه بیشتر افراد به این نوع کفپوش شده است.



گبه در ابتدا محصولی دستباف در ایران باستان بوده که ریشه آن به عشایر و ایلات قشقایی بر میگردد. نقشه هایی با طرح حیوانات و طبیعت نشان از بافت آن توسط زنان عشایر دارد. ضخامت این محصول نسبتا بلند و دارای پرز می باشد که در زندگی عشایری به عنوان زیرانداز و کفپوشی گرم که مانع نفوذ سرما بشود مورد بافت و استفاده قرار می گرفته است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی ، دستگاه های بافت  فرش ماشینی قابلیت بافت انواع گبه های ماشینی در ابعاد 6، 9 و 12 متری را دارند. طرح هایی که از روی نقشه های اصیل ایرانی از جمله طرح قشقایی، طرح حوض درخت و ...الهام گرفته شده اند و با رنگ بندی های شاد و جذاب، جا در دل منازل ایرانی باز کرده اند تاشاید  به نوعی جلوه گر ارتباط سنت و مدرنیته در دنیای پیشرفته امروزی باشند.

مجموعه پرسان پارس انواع این محصولات را در سایز، طرح و رنگ های گوناگون تولید و روانه بازار نموده است. جهت مشاده محصولات با ما در ارتباط باشید:

تماس با ما:

031-54753961

09124602254

09131629159


قیمت فرش سجاده ای طرح جلال

مجموعه فرش سجاده پرسان پارس دارای سابقه طولانی در تولید و عرضه سجاده فرش مسجد و نمازخانه است که با بهره مندی از نیروهای ماهر و مجرب خدمات مربوط به نصب و مفروش کردن مساجد و اماکن مذهبی را نیز به مشتریان عزیز ارائه می نماید. مجموعه فرش پرسان پارس بر آن است تا از همه ظرفیت های خود استفاده کند تا در تمام مراحل خرید سجاده فرش از مرحله سفارش تا نصب در کنار مشتریان عزیز باشد. این شرکت در تولید انواع سجاده فرش، فرش محرابی، فرش تشریفاتی، فرش حسینیه، فرش مسجدی و فرش مصلی سرآمد است و همه این محصولات در رنگ ها و ابعاد مختلف بافت می شوند.
شرکت فرش سجاده‌ای پرسان پارس تولید و عرضه کننده فرش سجاده نماز برای مسجد و برترین تولید کننده‌ انواع فرش های مسجدی برای اماکن مذهبی و سجاده فرش محرابی به همراه بهترین قیمت فروش و بالاترین کیفیت ( تولید تخصصی فرش مساجد )

 
رنگ‌های تولیدی فرش سجاده نماز برای مسجد با طرح جلال
فرش سجاده نماز برای مسجد با طرح جلال دارای پنج رنگ سبز - آبی - سورمه ای - لاکی و گردویی می‌باشد. سجاده فرش مسجدی سبز طرح جلال پر فروش ترین و آبیدر رده دوم قرار دارد. رنگ سورمه ای نیز در رتبه‌ سوم قرار دارد.
 
 کیفیت بافت فرش سجاده
 440 شانه - 500 شانه - 700 شانه - 1000 شانه
 
پر فروش ترین کیفیت فرش سجاده نماز برای مسجد با طرح جلال
700 شانه دستبافت گونه
 
جنس نخ سجاده فرش مسجدی
صد در صد اکریلیک واقعی

 
ابعاد یک فرش سجاده ای (به ازای هر نفر)
125 سانتی متر در 63.5 سانتی متر
 
مناسب برای فرش مساجد - فرش نمازخانه مدارس و ارگان های دولتی - فرش مصلی‌ها

قیمت فرش سجاده محراب برای مسجد با طرح جلال
قیمت فرش سجاده پرسان پارس با توجه به تراکم و شانه و جنس نخ تعیین می‌گردد. جهت آگاهی از قیمت فرش سجاده نماز برای مسجد با طرح جلال با شماره‌ 09131629159 تماس بگیرید.
 
شماره تلگرام ما جهت آگاهی از قیمت روز سجاده فرش مسجدی : 09131629159 - کانال تلگرام ما: t.me/parsanpars
 
جهت دریافت کاتالوگ کامل محصولات می‌توانید با مدیریت فروش فرش سجاده‌ تماس حاصل نمایید.
 

 

تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159

قیمت گلیم فرش فانتزی اتاق خواب

گلیم فرش فانتزی و گبه ماشینی در ابعاد گوناگونی تولید می شود که از بین آنها ابعاد 2، 4، 6، 9 و 12 متری به عنوان ابعاد استاندارد در بازار فرش و فروشگاه های اینترنتی فرش عرضه می شوند و این قابلیت را دارند که در اتاق خواب و فضاهای کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار بگیرد.
 گلیم ماشینی به آسانی جارو می شود و شست و شوی آن هم بسیار راحت و سریع است. گلیم فرش فانتزی با نخ های بلندی که در برش پرزهای آن به کار می رود، سطح براق و درخشانی دارد و سایه روشنی که روی فرش گلیم دیده می شود به خوبی می تواند جای پا یا رد جاروبرقی را در خود پنهان کند. گلیم فرش ها با داشتن قیمت ارزان تر نسبت به فرش، برای استفاده در مکان های پررفت و آمد خانه گزینه ی بسیار مناسبی است.

 
 قیمت گلیم متری (طاقه ای)
مجموعه پرسان پارس محصولات گلیم ماشینی خود را به صورت گلیم فرش متری (رول) با تنوع 6 و 8 رنگ از عرض 50 سانتی متر تا 3 متر و طول 25 تا 40 متر عرضه می دارد. در گالری سایت پرسان پارس و یا کانال تلگرامی ما، نمونه های قالیچه و یا رولی بافته شده قرار داده شده اند. جهت مشاوره، ثبت سفارش و ... از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید:
 
 
 
تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159