فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

صادرات فرش ابریشم گونه 700 شانه

فرش های ماشینی ابریشم گونه 700 شانه از ناب ترین محصولات تولیدی شرکت های کاشان هستند که بیشتر در صادرات مورد استفاده هستند.

فرش ابریشم گونه ماشینی معمولا به صورت 500 شانه و  فرش 700 شانه تولید می شوند. حجم تولید این محصولات در کشور خیلی زیاد نیست. زیرا اولا شرکت های تولید کننده این فرش ها بسیار اندک هستند و ثانیا مصرف فرش های ابریشمی در داخل کشور بسیار کمتر از فرش های اکریلیک بوده است و هدف تولید این محصولات بیشتر برای صادرات است.

بهترین نوع فرش های ابریشمی موجود در بازار در حال حاضر ، فرش های 700 شانه ابریشمی گونه هستند که کیفیت و جلوه بالایی دارند و در حجم بالا به کشور های مختلف نظیر روسیه صادر می شوند.


قیمت عمده کناره فرش جدید ماشینی

کناره فرش های جدید ماشینی با طرح های زیبا و زمینه رنگ های متنوع تولید می شوند و با قیمت عمده در سراسر کشور ارائه می گردند.

کناره فرش های ماشینی معمولا در طرح های معروف ترنج دار، طرح های افشان، ماهی و... طراحی و تولید می شوند. عموم کناره فرش های تولید 500 شانه هستند که تراکم 800 و یا 1000 دارند و نوع مرغوب تر آن یعنی کناره فرش های هفتصد شانه به صورت سفارشی بافت می شوند.

جدید ترین طرح های کناره فرش های ماشینی را زمانی می توانید در مناسب ترین قیمت تهیه نمایید که با فعالان این حوزه و تولید کننده های آنها آشنا باشید. این مجموعه این فرصت را در اختیار خریداران می دهد تا بهترین فرش مورد نظرشان را با مناسب ترین قیمت تهیه نمایند.


تماس با ما:

031-54753961

09124602254

09131629159

قیمت فرش دایره و بیضی ماشینی شیک

فرش های ماشینی دایره و بیضی ماشینی برای مفروش نمودن فضاهای مدرن بسیار مناسب و شیک هستند و قیمت مناسبی نیز نسبت به کیفیت و جلوه شان دارند.

تولید فرش دایره و بیضی با طرح های خاص و شیک در حال افزایش است. کاربرد این محصولات روز به روز بیشتر می شود و افراد بیشتری تمایل به خرید این محصولات پیدا می کنند. سبک زندگی آپارتمان نشینی در شهر های مختلف در حال توسعه است و در این فضاها این نوع فرش ها با طراحی خاص و شکل هندسی منحصر به فردی که دارند برای خریداران جذابیت بیشتری دارند.

طراحی و تولید سفارشی فرش گرد و بیضی در مجموعه بازار فرش ایران با بیشترین تنوع و با قیمت مناسب توسط کارشناسان زیربط صورت می گیرد.


خرید عمده فرش تخفیف دار 700 شانه

فرش های تخفیف دار 700 شانه و هزار شانه که از شرکت های مختلف کاشان تهیه شده اند برای خرید عمده در این مجموعه ارائه شده اند.

با توجه به بالا و پایین شدن بازار در ماه های مختلف سال ، در بسیاری از شرکت ها شاهد افزایش و یا کاهش تولید فرش هستیم. طرح های خاصی از فرش های ماشینی که در برخی از کارخانه ها در حجم بالا تولید شده اند و در حال حاضر فروششان کاهش یافته، قیمتشان بسیار کاهش یافته و خریداران در سراسر کشور می توانند این محصولات را با قیمتی بسیار پایین تر از قیمت بازار خریداری نمایند.

انواع فرش های تعفیف در شانه و تراکم مختلف که توسط برند های معتبر تولید شده اند و در حال حاضر قیمتشان پایین تر از قیمت روز می باشد در این مجموعه عرضه می شود.

تماس با ما:

031-54753961

09124602254

09131629159

قیمت عمده فرش خرید گلیم فرش جدید

گلیم فرش های فانتزی یا فریز از طرح های جدید و مدرن تولیدی در کارخانه های شهر کاشان هستند که با کیفیت خوب تولید شده و برای خرید عمده با قیمت مناسب عرضه می شوند.

گلیم در بافت خود دارای خاب حلقوی است و از نخ پلی پروپیلن یا PP برای بافت آن استفاده می شود، سبک و ارزان قیمت است و به صورت رول و سایز بندی تولید می شود، در مقابل گلیم فرش ها یا فریز دارای نخ پلی استر یا PP هیت ست شده در بافتشان هستند که نوع خابشان نیز با گلیم فرق داشته و مشابه فرش است. این محصولات به صورت 320 یا 350 شانه تولید می شوند، قیمتشان نسبت به گلیم بالاتر و نسبت به فرش پایین تر است، طرح هایی هم که برای بافتشان رایج می باشد، فانتزی و خاص بوده و معمولا 4 یا 5 رنگ هستند.

این محصولات را در این مجموعه می توانید با تنوع بالایی یافته و خریداری کنید.

صادرات فرش ماشینی پلی استر ارزان قیمت

فرش های ماشینی که از نخ پلی استر در بافتشان استفاده شده است، ارزان قیمت هستند و برای فروش داخلی و صادرات به کشور های منطقه مصرف می شوند. 

پخش فرش ماشینی در سطح کشور و یا صادرات آن به کشور های مختلف نیازمند شناخت درست و دقیق بازار هدف می باشد. فرش هایی که قیمت بالایی دارند، قطعا در شهرستان های مرزی و نقاطی که قدرت خرید مردم کمتر است فروش خوبی نخواهند داشت، در مقابل در شهر های بزرگ و مراکز بزرگ فروش فرش هم محصولاتی که کیفیت پایینی دارند ولی ارزان هستند خیلی توجه مشتریان را جلب نمی کنند.

با توجه به آنچه گفته شد، مشتریان و فروشنده های فرش می توانند برای انتخاب و خرید فرش مورد نظرشان از طریق این مجموعه اقدام نمایند، چرا که تمامی انواع فرش های ارزان قیمت و همچنین فرش های با کیفیت و قیمت بالاتر در این مرکز در دسترس خریداران می باشد.

تماس با ما:

031-54753961

09124602254

09131629159

بازار فرش ماشینی طرح ارکیده

بازار فرش ماشینی کاشان فرش های بسیار شیک و جذاب را با نام تجاری طرح ارکیده به فروش می رساند.

امروزه هر فرشی که دارای نام تجاری معتبر می باشد و در بین رقبا به یک برند شناخته شده تبدیل می شود از اعتبار و موقعیت تجاری خوبی بهرمند می باشد. تولید کنندگان فرش در کاشان طرح های بسیار زیبا و جذاب خود را شناسنامه دار می کنند و برای هر طرحی از فرش که طراحی می شود نام متناسب با آن طرح را برمی گزینند تا در بین خریداران به راحتی شناخته شود. از جمله این طرح ها که بازار فروش خوبی هم دارد طرح ارکیده می باشد که در آن تنوع رنگی بالا و کیفیت ممتاز را شاهد هستیم.


قیمت عمده فرش طرح باغ بهشت

فرش طرح باغ بهشت که یکی از پر طرفدار ترین طرح ها تولید شده در شرکت های مختلف می باشد اکنون از طریق نمایندگی های این مجموعه با قیمت عمده به فروش می رسد.

در ایران هر گونه فرشی که تولید می شود، دارای شناسنامه و اصالت می باشد از دیرباز که هنر فرش بافی در ایران با بافت گلیم و نمد آغاز شده تا زمان بافت فرش های دستی و اکنون ماشینی هر فرشی که تولید می شده دارای مشخصه و نام مخصوص به خود بوده که تمامی این اسامی الهام گرفته از طبیعت و زیبایی های آن می باشد.

فرش های ماشینی طرح باغ بهشت نیز با الهام از طرح افشان فرش های دستباف طراحی شده و بافت آن در کیفیت های مختلف توسط شرکت های تولید کننده انجام شده است. هم اکنون این طرح را می توان به صورت، 500 شانه، 700 شانه و حتی هزار شانه و 1200 شانه یافت و با قیمت مناسب خریداری نمود.

تماس با ما:

031-54753961

09124602254

09131629159

صادرات فرش ارزان قیمت کاشان

کارخانجات تولید فرش ماشینی در کاشان بخشی از تولید خود را به فرش های ارزان قیمت برای صادرات به کشور های حوزه خلیج فارس اختصاص داده است.

تولید کننده های فرش ماشینی در ایران به خاطر همجواری با ترکیه که بزرگترین رقیب تجاری شان به شمار می رود،  در پی شناسایی بازار های فروش خود برآمده اند تا نیاز های همه جوامع و سلیقه ها را فراهم سازند و علاوه بر رفع نیاز داخلی به فرش در حوزه تجارت جهانی نیز پیشگام باشند؛ از این رو تولید کننده ها برای صادر نمودن فرش به کشور های همسایه که خواهان فرش های ارزان قیمت می باشند، بخشی از تولیدات خود را به فرش ماشینی ارزان قیمت اختصاص داده تا نیاز بازار این کشور ها را تامین کنند و از رقبای تجاری خود پیشی گیرد و همچنان در صدر برترین صادر کنند گان فرش خاور میانه قرار داشته باشند.


خرید فرش پلی استر ارزان

جهت خرید فرش های پلی استر ارزان قیمت برای صادرات به کشور های افغانستان و عراق می توانید با نمایندگی های فروش فرش ماشینی کاشان مشورت نموده و بهترین محصول را با قیمت مناسب خریداری کنید.

ما امروزه شاهد تولیدات متنوعی از فرش ماشینی با کیفیت و قیمت های مناسب هستیم. فرش های پلی استر ارزان بخشی از همین تولیدات هستند که در کاشان تولید شده و بیشتر برای صادرات به کشور های عراق و افغانستان مورد استفاده قرار می گیرند.

اگر توان مالی کمی دارید فرش های پلی استر می تواند انتخابی مناسب باشد و نیاز شما را تامین نماید. فقط در هنگام خرید فرش پلی استر دقت کنید که فرش را پس از مشاهده در رگال فرش فروشی حتما قبل از خرید یک بار هم بر روی زمین پهن کنید و نقش و رنگ آن را چک کنید. چون این نوع از فرش ها به دلیل درخشندگی نخ آن دارای شید های رنگی متفاوت از زوایای دید مختلف می باشد. بنابراین لازم است آنرا در زیر نور مناسب و مشابه منزل نیز تماشا کنید.

تماس با ما:

031-54753961

09124602254

09131629159