فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

قیمت فرش دایره و بیضی ماشینی شیک

فرش های ماشینی دایره و بیضی ماشینی برای مفروش نمودن فضاهای مدرن بسیار مناسب و شیک هستند و قیمت مناسبی نیز نسبت به کیفیت و جلوه شان دارند.

تولید فرش دایره و بیضی با طرح های خاص و شیک در حال افزایش است. کاربرد این محصولات روز به روز بیشتر می شود و افراد بیشتری تمایل به خرید این محصولات پیدا می کنند. سبک زندگی آپارتمان نشینی در شهر های مختلف در حال توسعه است و در این فضاها این نوع فرش ها با طراحی خاص و شکل هندسی منحصر به فردی که دارند برای خریداران جذابیت بیشتری دارند.

طراحی و تولید سفارشی فرش گرد و بیضی در مجموعه بازار فرش ایران با بیشترین تنوع و با قیمت مناسب توسط کارشناسان زیربط صورت می گیرد.


خرید عمده فرش تخفیف دار 700 شانه

فرش های تخفیف دار 700 شانه و هزار شانه که از شرکت های مختلف کاشان تهیه شده اند برای خرید عمده در این مجموعه ارائه شده اند.

با توجه به بالا و پایین شدن بازار در ماه های مختلف سال ، در بسیاری از شرکت ها شاهد افزایش و یا کاهش تولید فرش هستیم. طرح های خاصی از فرش های ماشینی که در برخی از کارخانه ها در حجم بالا تولید شده اند و در حال حاضر فروششان کاهش یافته، قیمتشان بسیار کاهش یافته و خریداران در سراسر کشور می توانند این محصولات را با قیمتی بسیار پایین تر از قیمت بازار خریداری نمایند.

انواع فرش های تعفیف در شانه و تراکم مختلف که توسط برند های معتبر تولید شده اند و در حال حاضر قیمتشان پایین تر از قیمت روز می باشد در این مجموعه عرضه می شود.

تماس با ما:

031-54753961

09124602254

09131629159

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.