فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

مرکز خرید فرش ماشینی سناتور کاشان

فرش ماشینی پرسان پارس انواع فرش 1200 شانه را در کیفیت بالا تولید نموده و در مرکز خرید های سراسر ایران پخش می کند.

همانطور که میدانید شهر کاشان مرکز تولید انواع فرش ماشینی در ایران است و بزرگترین شرکت های فرش در این شهر و شهرک های صنعتی اطراف آن فعالیت دارند.

هر شرکت از الیاف خاص، دستگاه بافندگی و طرح و نقشه ای خاص برای بافت استفاده می کند. در حال حاضر فرش 1200 شانه طرح سناتور با استفاده از به روزترین دستگاه های بافندگی و مرغوب ترین نخ های اکریلیک هیت ست شده بافت می شوند که هر کدام یک از این آیتم ها کیفیت خاصی به فرش می دهد. خریداران جهت شناخت انواع فرش ها و خرید می توانند از طریق این مجموعه اقدام نمایند.

 

صادرات فرش ماشینی پانصد شانه
انواع فرش ماشینی پانصد شانه کاشان که در طرح های زیبا و متنوع تولید می شوند و جهت صادرات به کشور های منطقه نظیر افغانستان ، عراق و پاکستان مناسب هستند در بازار فرش ایران عرضه می شوند.
فرش های ماشینی در کاشان با بیشترین تنوع در طرح و رنگ و کیفیت تولید می شوند. برند های مختلف با استفاده از انواع نخ اکریلیک ، پلی استر و بی سی اف فرش های ماشینی با کیفیت های متفاوت تولید می کنند.
با توجه به اینکه کشور هایی نظیر عراق و افغانستان بیشتر خریدار فرش های سبک وزن و ارزان ماشینی هستند، بهترین فرش ها برای صادرات به این مناطق فرش 500 شانه درصد دار هستند که ترکیبی از اکریلیک با پلی استر و یا بی سی اف هستند که در نهایت قیمت تمام شده فرش نیز برای صادرات بسیار مناسب خواهد بود.
تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159

مرکز فروش فرش ماشینی طرح خشتی

فرش ماشینی طرح خشتی که به صورت دستباف گونه و با کیفیت بالا بافته می شود از محصولات پر فروش این مرکز به شمار می رود.

طرح خشتی یکی از معروف ترین طرح های فرش دستباف است که توسط مردم بختیاری بافته می شود. علاوه براین طرح ، نقشه های زیادی از فرش های اصیل دستباف ایرانی نیز وجود دارند که بسیار مورد علاقه و پسند خریداران فرش می باشند. قیمت بالای فرش های دستباف موجب شده تا همه مردم قدرت خرید این فرش ها را نداشته باشند؛ از اینرو شرکت های فرش ماشینی با الهام از طرح های دستباف اقدام به تولید فرش هایی دستباف گونه نموده اند که قیمت متعادل و کیفیت بافت بالایی دارند.


فروش فرش ماشینی دستباف گونه

انواع فرش های زیبا و خوش نقش طرح خشتی ، ماهی ، گنبد و... از محصولات ناب شرکت های فرش ماشینی هستند که عرضه آنها در مجموعه پرسان پارس به سراسر کشور انجام می شود.

 

مرکز خرید فرش ماشینی آبی
فرش ماشینی زمینه آبی و سبز به صورت 700 شانه و 1000 شانه بافته شده و در مرکز خرید های سراسر ایران عرضه می شود. 
همانطور که میدانید و دیده اید فرش های ماشینی که در بازار وجود دارد بیشتر در زمینه رنگ های رایج کرم، گردویی ، سومره ای و یا لاکی هستند. رنگ های جدید چون فیروزه ای ، سبز و... در فرشگاه های مختلف کشور تنوع کمتری دارند، دلیل آن هم روشن است، این فرش ها برای دکوراسیونی با رنگبندی خاص مناسب هستند و بازار هدف محدودی دارند.

فروش فرش ماشینی در رنگ های متنوع
افرادی که فرش های ماشینی با رنگ زمینه خاص را برای منزل خود جستجو می کنند و به فرش دلخواه خود تا کنون دست نیافته اند می بایست با کارشناسان بازرگانی این مجموعه مشورت نموده و کاتالوگ جدید ترین فرش های ماشینی را دریافت کنند تا بهترین فرش را با مناسب ترین قیمت یافته و خرید کنند.
عرضه فرش در این مجموعه به سراسر کشور انجام می شود و محدودیت مکانی وجود ندارد.
تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159

خرید فرش ماشینی 700 شانه

انواع فرش ماشینی 700 شانه در تراکم های مختلف توسط معتبر ترین برند های کاشان تولید می شوند و برای خرید در سراسر ایران و صادرات در این مرکز عرضه می گردند.

فرش های ماشینی هفتصد شانه از پرمصرف ترین اناوع فرش در کشور به شمار می روند، کیفیت بافت، تنوع طرح و رنگ و حجم تولید بالای این محصولات موجب شده تا خریداران بیشتری در بازار داشته باشند، به خصوص که قیمت مناسبی نیز نسبت به کیفیتشان دارند.

فرش های ماشینی با کیفیت های مختلف 500 شانه ، 700 و 1000 شانه در تراکم های مختلف تولید می شوند که هر کدام یک از این فرش ها خریداران خاص خود را دارند، در این مرکز متنوع ترین طرح های فرش ماشینی را برای خرید راحتتر هموطنان در سراسر ایران عرضه می نماییم.

 

بازار فرش ماشینی 700 شانه

انواع فرش  700 شانه ماشینی جدید تولید کاشان با طرح های کلاسیک در مجموعه پرسان پارس با قیمت مناسب جهت فروش در سراسر ایران عرضه می گردد.

خریداران فرش ماشینی در سراسر ایران همواره به دنبال یافتن بهترین فرش ها از لحاظ کیفیت و طرح و رنگ هستند. با توجه به تعدد کارخانه های تولید فرش در کاشان تنوع بالایی را در فرش های ماشینی این منطقه شاهد هستیم که این موضوع موجب شده تا خریداران بتوانند با دست بازتری فرش مورد نظرشان را خرید نمایند.

با کمک کارشناسان بازار فرش ایران می توانید با معتبر ترین برند های کاشان آشنا شوید و بهترین طرح های جدید بازار را که به صورت 500 شانه، 700 شانه و 1000 شانه تولید شده اند با مناسب ترین قیمت خرید کنید.

تماس با ما:

031-54753961

09124602254

09131629159

نمایندگی فرش 700 شانه اکریلیک

فرش 700 شانه اکریلیک که در نمایندگی های سراسر کشور عرضه می شود از جمله پر فروش ترین محصولات موجود در بازار فرش به شمار می رود.

شرکت های تولید کننده فرش در آران بیدگل کاشان که بزرگترین مرکز تولید فرش ماشینی در کشور است بیشترین تولیدات و تنوع محصولاتشان را در فرش های 700 شانه قرار داده اند. این فرش ها علاوه بر داشتن کیفیت مناسب و قابل قبول، قیمت متعادلی نیز در بازار دارند و خریداران از قشر های مختلف جامعه می توانند به راحتی یکی از انواع این فرش ها را خرید نمایند.


فروش فرش مرغوب 700 شانه

فرش های 700 شانه به صورت ابریشمی و یا پلی استر و اکریلیک تولید می شوند که نوع اکریلیک آن کیفیت و دوام بیشتری دارد و بیشتر مورد توجه خریداران داخلی قرار گرفته است. عرضه این محصولات با تنوع بالا و قیمت مناسب در مجموعه پرسان پارس برای سراسر کشور صورت می گیرد.

 

مرکز خرید فرش 700 شانه شونهر
انواع فرش 700 شانه با بافت دستگاه شونهر آلمان و یا نوع HCP در تراکم 2550 و قیمت عالی در مرکز خرید مجموعه پرسان پارس با طرح های متنوع ارائه می شود.
فرش های ماشینی 700 شانه مرغوب موجود در بازار به دو دسته تقسیم می شوند، نوع اول که با دستگاه وندویل بلژیک بافت می شوند و با نام فرش های با بافت HCP شناخته می شوند و نوع دوم با استفاده از دستگاه های شونهر آلمان بافت می شوند، سایر انواع فرش های 700 شانه ای که در بازار هستند از لحاظ کیفیت در رده های پایین تر هستند.
هر دو نوع فرش های HCP و شونهر در بازار فرش ایران در بیشترین تنوع و بهترین طرح و رنگ ارائه می شوند و بهترین برند های کاشان با این مجموعه در جهت عرضه بهترین محصولات به خریداران در سراسر ایران همکاری می نمایند.
تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159

صادرات انواع فرش ارزان قیمت تمام پلی استر

انواع فرش ارزان قیمت تمام پلی استر 440 شانه و 500 شانه که برای صادرات به کشور های منطقه مناسب هستند در کاشان به صورت عمده تولید می شوند.

فرش های تمام پلی استر از جمله فرش های ارزان قیمت تولید شده در کاشان به شمار می روند که برای مصرف در شهرستان های مختلف کشور و صادرات به کشور های منطقه در حال تولید هستند. این فرش ها معمولا سبک وزن هستند، در شانه و تراکم پایین تولید می شوند و طرح و رنگ های رایج در بافتشان معمولا رنگ های لاکی و گردویی با طرح های سنتی می باشد.

برای خرید این محصولات به صورت عمده در سراسر ایران می توانید با ما تماس گرفته و جزییات لازم در مورد مشخصات فرش ها و نحوه خرید آنها را دریافت نمایید.


گالری فرش گرد و بیضی ماشینی کاشان
گالری فرش گرد و بیضی ماشینی کاشان طرح های زیبا و متنوعی از فرش های جدید خود را برای فروش در سراسر ایران عرضه نموده است.
فرش های زیبای گرد و بیضی برای فضاهای مختلف منزل استفاده می شوند. طرح های کلاسیک که تا به حال به صورت گرد و بیضی به بازار عرضه می شدف معمولا در اندازه های کوچک بود و برای پادری و یا فضاهای کوچک کاربرد داشت، اما در حال حاضر انواع این فرش ها در سایز های بزرگ به صورت سفارشی بافت می شوند و خریداران می توانند برای هر فضایی در منزل از این نوع فرش ها استفاده نمایند که جلوه ای بسیار زیبا و متفاوت به فضا می بخشند.
در این مجموعه طرح های خاص، زیبا و متفاوتی از فرش های گرد را برای خریداران ارائه نموده ایم.
تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159