فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

مرکز خرید فرش ماشینی سناتور کاشان

فرش ماشینی پرسان پارس انواع فرش 1200 شانه را در کیفیت بالا تولید نموده و در مرکز خرید های سراسر ایران پخش می کند.

همانطور که میدانید شهر کاشان مرکز تولید انواع فرش ماشینی در ایران است و بزرگترین شرکت های فرش در این شهر و شهرک های صنعتی اطراف آن فعالیت دارند.

هر شرکت از الیاف خاص، دستگاه بافندگی و طرح و نقشه ای خاص برای بافت استفاده می کند. در حال حاضر فرش 1200 شانه طرح سناتور با استفاده از به روزترین دستگاه های بافندگی و مرغوب ترین نخ های اکریلیک هیت ست شده بافت می شوند که هر کدام یک از این آیتم ها کیفیت خاصی به فرش می دهد. خریداران جهت شناخت انواع فرش ها و خرید می توانند از طریق این مجموعه اقدام نمایند.

 

صادرات فرش ماشینی پانصد شانه
انواع فرش ماشینی پانصد شانه کاشان که در طرح های زیبا و متنوع تولید می شوند و جهت صادرات به کشور های منطقه نظیر افغانستان ، عراق و پاکستان مناسب هستند در بازار فرش ایران عرضه می شوند.
فرش های ماشینی در کاشان با بیشترین تنوع در طرح و رنگ و کیفیت تولید می شوند. برند های مختلف با استفاده از انواع نخ اکریلیک ، پلی استر و بی سی اف فرش های ماشینی با کیفیت های متفاوت تولید می کنند.
با توجه به اینکه کشور هایی نظیر عراق و افغانستان بیشتر خریدار فرش های سبک وزن و ارزان ماشینی هستند، بهترین فرش ها برای صادرات به این مناطق فرش 500 شانه درصد دار هستند که ترکیبی از اکریلیک با پلی استر و یا بی سی اف هستند که در نهایت قیمت تمام شده فرش نیز برای صادرات بسیار مناسب خواهد بود.
تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.