فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش ماشینی 700 شانه

فرش ماشینی کاشان با تعداد تراکم عرضی 700 شانه و تعداد تراکم طولی 2550 در 8 رنگ می باشد که از بارزترین خصوصیات این فرش ماشینی به کار رفتن جنس تار و پود پنبه و نخ خاب % 100 آکرلیک و هیت ست شده  میباشد که این خصوصیت باعث شده فرش ضد پرز و فرش ضد حساسیت تولید وبا مقاومت بالا به بازار فرش ماشینی عرضه شود .
خاب فرش ماشینی 700 شانه  11 میلی متر میباشد که در مجموع این خصایص فنی گفته شده این نوع فرش ماشینی را فرشی با کیفیت درجه یک قرار داده است . 
این طرح یکی از زیباترین طرح های فرش ماشینی در بازار بورس فرش میباشد .
مجموعه پرسان پارس برای سهولت خرید و کاهش هزینه های اضافی و خرید بدون واسطه فرش با قیمت درب کارخانه فروشگاه آنلاین خود را جهت دسترسی آسان برای خرید در دسترس شما عزیزان قرار داده است.
تمامی محصولات ارائه شده توسط شرکت با کیفیت درجه یک عرضه و در کنار این خدمت شرکت فرش روز کاشان بعد از انتخاب طرح فرش ماشینی مدنظر طرح حمل و نقل و ارسال رایگان فرش به سراسر کشور ایران را برای رضایتمندی بیشتر و طراحی هر چه نزدیکتر به سلیقه ی اصیل ایرانی را در دستور کاری خود قرار داده است .
تمامی محصولات تولید شده توسط شرکت تولیدی و فروش فرش پرسان پارس دارای کیفیت درجه یک  10 سال ضمانت نامه کتبی و بیمه نامه آتش سوزی محصول میباشد.
مجموعه پرسان پارس امیدوار است نهایت رضایتمندی شما مشتریان گرامی را کسب و در پی ارتقاء هر چه بیشتر کیفیت محصولات خود تمامی تلاش خود را انجام داده تا خریدی به یاد ماندنی را در خاطر شما عزیزان به ثبت برساند.
تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159

مرکز فروش فرش جدید اکرولیک

فرش پانصد شانه در کاشان با استفاده از الیاف مرغوب اکرولیک تهیه می شود و پخش عمده آن در مرکز فروش های سراسر کشور انجام می شود.
خریداران و فروشندگان فرش در سراسر ایران با فرش 500 شانه اکرولیک آشنا هستند و بسیاری از افرادی که سالهاست در زمینه فرش فعالیت می کنند این محصولات را حتی از فرش های جدید 700 شانه با دوام تر و مرغوب تر می دانند. دستگاه های بافندگی که این فرش ها را تولید می کنند معمولا به صورت نیمه اتوماتیک کار می کنند و نوع بافتشان به گونه ای است که دوام فرش های تولیدی بسیار بالاتر است.
فرش های 500 شانه علاوه بر داشتن کیفیت و دوام خوب قیمت مناسبی نیز دارند و برای مصارف و فروش عمده و همچنین صادرات به کشور های منطقه نیز بسیار به مناسب هستند.
 
قیمت عمده فرش قرمز 500 شانه
فرش قرمز 500 شانه کاشان که برای صادرات به کشور های منطقه مورد استفاده قرار می گیرد با قیمت عمده به سراسر کشور ارسال می شود.
فرش های قرمز رنگ از قدیمی ترین فرش هایی هستند که در ایران در ابتدا به صورت دستباف و بعد ها به صورت ماشینی مورد استفاده عموم قرار می گرفته اند. علاقه به فرش قرمز طی سالیان متمادی نه تنها کم نشده بلکه با تولید فرش های با طرح های جدید تر این فرش ها همچنان در بازار فروش خود را حفظ نموده اند.
در حال حاضر در بین انواع فرش ، محصولات 440 شانه و 500 شانه به صورت قرمز طراحی و تولید می شوند و استفاده از این رنگ در فرش های 700 و 1000 شانه بسیار محدود است. که از فرش های قرمز 500 شانه  برای مصرف داخلی و صادرات به کشور های منطقه استفاده می شود.
تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159

قیمت عمده فرش 700 شانه کاشان

انواع فرش ماشینی 700 شانه با تراکم مختلف و طرح های متنوع در کاشان جهت فروش و صادرات تولید می شوند و به صورت عمده درسراسر کشور با قیمت مناسب عرضه می گردند.
شهر کاشان بزرگترین تولید کننده انواع فرش، تابلو فرش و گلیم فرش ماشینی در ایران است، فعالیت بیش از 700 واحد تولیدی در این منطقه موجب شده تا تنوع بالایی در طرح و کیفیت محصولات آن ایجاد شود. طراحی و تولید انواع فرش های ماشینی با طرح های کلاسیک بیشترین حجم فعالیت این واحد های تولیدی را تشکیل می دهد.
از بین انواع فرش های ماشینی فرش های 700 شانه که در تراکم مختلف تولید می شوند بیشترین مصرف را در بین خریداران دارند به همین دلیل تنوع بالایی در طرح و رنگ دارند و در حجم بالایی به سراسر کشور عرضه می شوند.

صادرات فرش 700 شانه ایران
فرش های ماشینی 700 شانه کاشان بهترین نوع کفپوش ایرانی هستند که برای صادرات و فروش در سراسر ایران مناسب هستند.
فرش های ماشینی 700 شانه جزء اصلی ترین محصولات کارخانه های فرش سراسر کشور هستند که بیشترین مصرف را در بین انواع کفپوش ها در ایران دارند. این فرش ها در تراکم مختلف و طرح های متنوع به صورت 8 رنگ و 10 رنگ تولید می شوند و معمولا از الیاف اکریلیک برای تولیدشان استفاده می شود.
 افرادی که قصد خرید و صادرات این فرش ها را دارند می توانند بهترین فرش های ماشینی 700 شانه را در تراکم مورد نظرشان و به صورت سفارشی خریداری نمایند.
تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159

بازار فروش تابلو فرش ماشینی

بازار فروش تابلو فرش ماشینی انواع طرح های زیبا و جدید تابلو فرش ماشینی را برای فروش با قیمت مناسب عرضه نموده است.
تابلو فرش ماشینی در کارخانه های فرش ماشینی و شرکت های مختلف با کیفیت های متنوع تولید می شود. با توجه به تعداد زیاد تولید کننده های تابلو فرش ماشینی در کشور شاهد عرضه طرح های متنوع این محصول در کیفیت های مختلف هستیم.
طرح های 1000 شانه از مزغوب ترین انواع تابلو فرش ماشینی هستند که ظرافت بالا و جلوه بهتری نسبت به سایر طرح های تابلو فرش ماشینی دارند. نمونه های 700 شانه این محصول نیز کیفیت قابل قبولی دارد.
خریداران تابلو فرش ماشینی می توانند جهت خرید با مجموعه ما همراه باشند.
 
صادرات تابلو فرش ماشینی 1000 شانه
انواع تابلو فرش ماشینی 1000 شانه در مجموعه پرسان پارس برای فروش و صادرات با قیمت مناسب عرضه شده اند.
تابلو فرش ماشینی در کارخانه های تولید فرش و شرکت های مختلف تولید می شوند. طرح آیات قرآنی، منظره، مینیاتور و طرح های چهره از جمله طرح های عمده ای هستند که توسط کارخانه ها تولید می شوند.
شرکت هایی که به صورت تخصصی بر روی تولید تابلو فرش فعالیت دارند و تنها محصولشان تابلو فرش است، علاوه بر تولید محصولات عمده بازاری سفارش بافت طرح های مختلفی که از سوی خریداران ارائه می شود را نیز پذیرا هستند.
تابلو فرش های 1000 شانه از مرغوب ترین انواع تابلو فرش ماشینی به شمار می روند که ظرافت و جلوه تابلو فرش های دستباف را دارند.
تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159

فروش فرش ماشینی 1000 شانه کاشان

انواع فرش ماشینی جدید 1000 شانه که با کیفیت عالی در کاشان تولید می گردند در سراسر ایران و کشور های منطقه با قیمت مناسب به فروش می رسند. 
فرش ماشینی 1000 شانه از انواع فرش های جدید هستند که در ماه های اخیر حجم تولید بالایی داشته اند. افزایش حجم تولید این محصول موجب شده تا قیمت آن در بازار کاهش داشته باشد و نسبت به اوایل تولید این محصول خرید این فرش ها با قیمت مناسب تری صورت می گیرد.
 
خرید فرش هزار شانه
خریداران انواع فرش های هزار شانه می توانند طرح های جدید و زیبایی که از این فرش ها به تازگی طراحی و تولید شده اند را در این مجموعه به کمک کارشناسان مشاهده نمایند و فرش مورد پسند خود را با مناسب ترین قیمت بازار خرید نمایند.

 قیمت فرش ماشینی هزار شانه
انواع فرش ماشینی هزار شانه با طرح های زیبا و جدید در کاشان تولید می شوند و با قیمت مناسب جهت فروش در سراسر ایران و صادرات عرضه می گردند. 
فرش های ماشینی هزار شانه از جدید ترین انواع فرش های تولیدی در سالهای اخیر هستند که به لحاظ کیفیت، جلوه و نما بهترین بوده و سهم فروششان در بازار در حال افزایش است. این فرش ها معمولا با بهترین نخ اکریلیک هیت ست شده بافت می شوند و از به روز ترین دستگاه های بافندگی در بافتشان استفاده می شود.
طرح های خاص و منحصر به فردی که برای بافت فرش های هزار شانه استفاده می شود موجب شده تا خریداران زیادی مجذوب طرح های این فرش ها شوند. در مجموعه پرسان پارس بهترین انواع فرش های هزار شانه را می توانید با قیمت مناسب در سراسر ایران خرید نمایید.
تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159