فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش ماشینی 700 شانه

فرش ماشینی کاشان با تعداد تراکم عرضی 700 شانه و تعداد تراکم طولی 2550 در 8 رنگ می باشد که از بارزترین خصوصیات این فرش ماشینی به کار رفتن جنس تار و پود پنبه و نخ خاب % 100 آکرلیک و هیت ست شده  میباشد که این خصوصیت باعث شده فرش ضد پرز و فرش ضد حساسیت تولید وبا مقاومت بالا به بازار فرش ماشینی عرضه شود .
خاب فرش ماشینی 700 شانه  11 میلی متر میباشد که در مجموع این خصایص فنی گفته شده این نوع فرش ماشینی را فرشی با کیفیت درجه یک قرار داده است . 
این طرح یکی از زیباترین طرح های فرش ماشینی در بازار بورس فرش میباشد .
مجموعه پرسان پارس برای سهولت خرید و کاهش هزینه های اضافی و خرید بدون واسطه فرش با قیمت درب کارخانه فروشگاه آنلاین خود را جهت دسترسی آسان برای خرید در دسترس شما عزیزان قرار داده است.
تمامی محصولات ارائه شده توسط شرکت با کیفیت درجه یک عرضه و در کنار این خدمت شرکت فرش روز کاشان بعد از انتخاب طرح فرش ماشینی مدنظر طرح حمل و نقل و ارسال رایگان فرش به سراسر کشور ایران را برای رضایتمندی بیشتر و طراحی هر چه نزدیکتر به سلیقه ی اصیل ایرانی را در دستور کاری خود قرار داده است .
تمامی محصولات تولید شده توسط شرکت تولیدی و فروش فرش پرسان پارس دارای کیفیت درجه یک  10 سال ضمانت نامه کتبی و بیمه نامه آتش سوزی محصول میباشد.
مجموعه پرسان پارس امیدوار است نهایت رضایتمندی شما مشتریان گرامی را کسب و در پی ارتقاء هر چه بیشتر کیفیت محصولات خود تمامی تلاش خود را انجام داده تا خریدی به یاد ماندنی را در خاطر شما عزیزان به ثبت برساند.
تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.