فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش هشت ضلعی

انواع فرش هشت ضلعی سنتی طرح گبه و فرش های مدرن در مجموعه پرسان پارس تولید و به سراسر کشور عرضه می گردد.
 فرش هشت ضلعی  700 شانه طرح آیدا جزئ محصولات کلاسیک مجموعه پرسان پارس بوده و میتواند انتخابی مناسب برای شما باشد. 
مشتریان این مجموعه می تواندد به راحتی طرح مورد نظر خود را از طریق گالری سایت و یا کانال تلگرامی انتخاب نموده و با پرداخت مبلغ ناچیزی به عنوان بیعانه محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرند.


ارسال سریع و رایگان
بسته های ارسالی تهران در مدت کمتر از 24 ساعت پس از ارسال به دست شما خواهد رسید. شهرهای طراف هم ظرف مدت 48 ساعت می توانند محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل گرفته و مبلغ آن را به مامور پست پرداخت کنند.    
 
پرداخت در محل
پرداخت در محل برای تمام محصولات در تهران و اطراف همراه کارت خوان سیار و شهرستانها توسط پست تیپاکس   
 
تضمین بهترین کیفیت و قیمت
تمام محصولات درجه یک و بهترین قیمت و کیفیت توسط فرش آنلاین تضمین شده  
 
سفارش از طریق تلفن
دریافت سریع سفارشات ازطریق تماس باشماره 54753961-031 شنبه تا پنجشنبه ساعت 8.30 الی 21


تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159

قیمت فرش ماشینی گرد کاشان

انواع فرش ماشینی گرد که با طرح های متنوع و زیبا در کاشان تولید می شود را در مجموعه پرسان پارس می توانید با قیمت مناسب خرید نمایید.
فرش گرد ماشینی با طرح های کلاسیک و زیبا در کاشان تولید می شوند؛ این فرش ها به صورت 500 شانه ، 700 و 1000 شانه به بازار عرضه می گردند. فرش های گرد عموما در قطر 1 ، 1.5 و 2 و 3 متر طراحی و تولید می شوند. 
انواع فرش بیضی و گرد با تنوع بالا، که در معتبر ترین شرکت های کاشان تولید شده اند در مجموعه پرسان پارس ارائه می شوند. فرش های زیبا با زمینه رنگ روشن یا تیره را می توانید به کمک کارشناسان این مجموعه تهیه نمایید.

سایت فرش درجه یک نه متری جدید 
سایت های تولید فرش انواع گوناگونی از فرش درجه یک نه متری را در طرح و رنگ های جدید با قیمتی استثنایی ارائه می کند.
تولید کنندگان فرش بر آنند تا نیاز مشتریان را برآورده سازند. آنها تلاش دارند تا آمیزه هایی از هنر اصیل ایرانی و تکنولوژی روز دنیا را در تولید انواع فرش های ماشینی در ابعاد مختلف شش متری، 9 متری و بالاتر را بنا به خواست مشتریان تولید نمایند. 
به دلیل آپارتمان نشینی و کوچکی فضاهای مورد استفاده امروزه فرش ها در ابعاد کوچکتر کاربرد بیشتری پیدا کرده است.
 کارشناسان و بازاریابان فرش در این مجموعه، شما را در انتخاب مناسب و همچنین سفارش کلی جهت صادرات یاری می نمایند.
تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159

مزایای نخ هیت ست در فرش ماشینی

امروزه با پیشرفت دستگاههای بافندگی نخ هیت ست جایگاه ویژه ای بین تولید کنندگان فرش پیدا کرده است.
اصولاً فرآیند هیت ست و بخاردهی به منظور افزایش کیفیت نخ و نهایتاً فرش ماشینی می باشد. به تجربه ثابت شده است که استفاده از نخ هیت ست در یک واحد فرش بافی بین ۷ تا ۱۰ درصد افزایش راندمان تولید داشته که این رقم بسیار بالایی در یک دوره مالی شرکت خواهد بود.  همان طور که ذکر شد این افزایش راندمان به علت رفع بسیاری از عیوب نخ در مرحله هیت ستینگ است و این یکی از دلایل استقبال تولید کنندگان فرش از نخ هیت ست است. هیت ست تقریباً امروز برای ماشین آلات با تکنولوژی بالای بافندگی فرش یک الزام است. امروزه  سرعت بافت در حال افزایش است و به ویژه در تراکم های بالای فرش نخها باید دارای مقاومت در برابر پارگی زیادی باشند تا پارگی بیش از حد تولید را مختل نکند. 
از مهمترین خصوصیات نخ اکریلیک هیت ست شده می توان به موارد زیر اشاره کرد:
۱- پفکی شدن نخ و بالک بیشتر و در نتیجه کاهش میزان نخ مصرفی و پوشش بهتر فرش
۲- کاهش‏ پرز نخ‏
۳- تثبیت حرارتی و تثبیت تاب
۴- زیر دست نرم تر
۵- پارگی کمتر نخ در بافندگی
۶- تشخیص سر نخ ها در فرش بافته شده (دانه اناری شدن فرش یا ‏Pin Point effect‏)‏
بطور کلی ماشین آلات هیت ست با استفاده از بخار آب بعنوان واسطه حرارتی عمل هیت ست بدون آسیب رساندن به نخ در دو نوع مخصوص نخ اکریلیک ویا کلیه نخهای مصنوعی می باشد.
در ماشین هیت ست به طور متوسط ۲۴ تا ۴۸ سر نخ  در قفسه( کریل) به ماشین تغذیه می شود. اصولاً فرآیند بخار دهی نخ های اکریلیک یک فرآیند ضروری جهت بافت فرش ماشینی باکیفیت بالا می باشد. بخار دهی باعث ایجاد مقاومت بالا در برابر پارگی، استحکام ابعادی بالا، کاهش پرزهای سطحی و در نتیجه پرز دهی نخ، قابلیت جذب رنگ زیاد، حجیم شدن نخ و ایجاد یک سطح کاملاً یکنواخت با زیردست نرم می شود.
در کنار کریل تغذیه یک کریل رزرو هم وجود دارد که در هنگام اتمام بوبین اول پروسه تولید دچار توقف نگردد.
نخ ها پس از عبور از واحدPre Feeding‏  وارد سیستمی می شوند که به کلاف کن معروف است(شکل ۱) در این بخش نخ ها به صورت حلقه هایی ممتد بر روی یکدیگر و بر روی یک تسمه نقاله پهن می شوند. در مدلهای جدید ماشین آلات هیت ست جهت افزایش تولید پهنای تسمه نقاله هدایت کننده نخ ها افزایش یافته است.
معمولاً تولید ماشین هیت ست بین ۳ تا ۱۲ تن در روزبسته به نوع نخ ، کیفیت نخ، نمره نخ متغیر است.
سپس نخ ها از روی تسمه نقاله وارد ناحیه بخار دهی می شوند‎. نخ ها پس از خروج از هد های بخار، وارد خشک کن و بعد نیز خنک کننده می شوند. از آنجایی که اکریلیک قابلیت جذب رطوبت دارد وجود این مرحله ضروری است. سپس سرنخها وارد بخش کنترل الکترونیکی می شوند و از آنجا به واحد پیچش هدایت می شوند. قبل از این واحد انبارک نخ (آکومولاتور) قرار دارند که جهت جلوگیری از توقف خط مورد مصرف هستند.
نکته مهم اینکه در خطوط هیت ستی که قابلیت هیت ست نمودن انواع نخ های پلی استر- پلی پروپیلن- پلی آمید- اکریلیک- پشم و مخلوط را برای نخ های ریسیده شده و ‏BCF‏ دارند، در ماشین ‏TVP3‎‏ طول تونل بخار و زمان بخار دهی بیشتر است و عمل  هیت ست در یک تونل بسته انجام می گیرد و دمای بخار آب تا ۱۴۰ درجه می تواند بالا رود در حالی که در ماشین ‏LV‏ و عدم نیاز نخ اکریلیک به دمایی بالاتر از ۱۰۰ درجه جهت پفکی شدن، بخار در محیط اتمسفر یک و بدون فشار اعمال می شود. نکته دیگر این است که در ماشین ‏TVP3‎‏ می توان از این خط نخ فریزه هم به دست آورد. بدین شکل که قبل از ورود نخ به بخار دهی می توان نخ را از یک واحد ‏Freezing‏ و خنک کننده عبور داده و سپس نخ را هیت ست نمود.‏
تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159

فروش اینترنتی فرش گرد بزرگ

فرش گرد و دایره معمولاً در قسمت هایی از منزل به کار می رود که قسمتی از منزل از نظر معماری حالتی شبیه منحنی داشته باشد و یا زمانی که بخواهید برای ست کردن و هماهنگی بیشتر با شکل لوستر و مبلمان فضای منزل را تغییر دهید. علاوه بر این، زمانی که بخواهید قسمتی جداگانه از سایر چیدمان منزل ایجاد نمایید، فرش گرد و دایره کاربرد بیشتری خواهد داشت. فرش دایره علاوه بر اینکه از شلوغی فضای منزل و درهم ریختگی آن کم می کند، فضای منزل را بزرگتر جلوه داده و سبب می شود طرحِ فرش زیباتر و بهتر به چشم بیاید. فرش گرد همچنین سبب بزرگتر جلوه داده فضاهای کوچک منزل می شود. بنابر این با انتخاب درست ابعاد و چیدمان منزل، می توانید از این فرش در فضای خانه خود بهره بگیرید. فرش گرد همواره دکوراسیون منزل از جمله دیوار و مبلمان و پرده را تحت تاثیر قرار می دهد.


پرداخت هنگام تحویل 

 بسیاری از افراد اعتقاد دارند که خرید اینترنتی اشتباه و غیرقابل اعتماد است، چرا که فروشنده و خریدار یکدیگر را نمی بینند و از مکان واقعی یکدیگر اطلاع دقیقی ندارند و اگر تقلبی از جانب فروشنده صورت بگیرد امکان پیگیری برای خریدار وجود نخواهد داشت. اما این افراد از این نکته اطلاع ندارند که سایت های معتبر فروش اینترنتی بسیار معتبرتر از فروشگاه های سطح شهر می باشند.

 همانطور که گفته شد خریداران محترم می توانند با خیالی آسوده و مطمئن، مبلغ فاکتور مجموعه را به صورت پرداخت در محل به طور کامل پرداخت نمایند. با این وجود پرسان پارس برای آسودگی بیشتر آن دسته از مشتریانی که تمایل دارند هزینه سفارش خود را هنگام دریافت آن پرداخت نمایید امکان استفاده از این سرویس را فراهم کرده است. 

 

توجه:

  از آنجا که شرکت هم باید نسبت به خرید شما اطمینان داشته باشد و امکان ثبت سفارشات ناخواسته کاهش یابد، شما خریداران محترم جهت استفاده از سرویس پرداخت در محل، باید قبل از ارسال سفارش، حداقل مبلغ 50000 تومان را به عنوان بیعانه به یکی از حساب های مجموعه واریز کرده و مابقی را هنگام تحویل سفارش پرداخت نمایید.

تماس با ما:

031-54753961

09124602254

09131629159

تبدیل انواع عکس شخصی چهره به تابلو فرش

انواع عکس شخصی چهره خریداران به صورت سفارشی و در کیفیت مناسب به تابلو فرش ماشینی مرغوب و جذاب تبدیل می شود.
عکس های شخصی که با نام طرح پرتره در بین شرکت های فرش شناخته می شوند، از محصولات سفارشی به شمار می روند که برای خریداران به صورت با کیفیت و به صورت تابلو فرش چاپی آماده می شوند. شما هم اگر می خواهید یک عکس خاص و منحصر به فرد را به تابلو فرش تبدیل نمایید می توانید در این مجموعه اطلاعات کامل در مورد نحوه تبدیل عکس به تابلو فرش و همچنین قیمت ها و کیفیت های موجود را کسب نمایید.
برای اطمینان خاطر شما عزیزان از کیفیت محصولات مجموعه عکس نمونه های چاپ شده برای شما ارسال می گردد و شما می توانید با مشاهده آن ها و اطمینان کامل خرید خود را انجام دهید.

قیمت تبدیل عکس چهره به تابلو فرش سفارشی
تبدیل عکس چهره به تابلو فرش سفارشی در شرکت های مختلف با قیمت های متفاوت انجام می شود که در این مجموعه شما را بهترین های این حوزه آشنا می کنیم. 
 تولید تابلو فرش های سفارشی توسط شرکت های مختلفی در حال حاضر انجام می شود. همانطور که میدانید هر شرکت الیاف خاص و دستگاه بافندگی مخصوص به خود را برای بافت محصولاتش دارد که خریداران در مورد کیفیتشان مطلع نیستند، بنابراین برای اینکه سفارششان در بهترین کیفیت انجام شود باید توجه داشته باشند یک مجموعه خوشنام و معتبر را برای این امر انتخاب نمایند.
ما آنچه که در کیفیت و جلوه تابلو فرش شما موثر است را مورد بررسی قرار می دهیم و با استفاده از بهترین الیاف، دستگاه بافندگی و طراحی ویژه بهترین محصول را ارائه می کنیم تا سال های سال در کنار خریداران با محصولات ویژه خود خوش بدرخشیم.

تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159