فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فروش اینترنتی فرش گرد بزرگ

فرش گرد و دایره معمولاً در قسمت هایی از منزل به کار می رود که قسمتی از منزل از نظر معماری حالتی شبیه منحنی داشته باشد و یا زمانی که بخواهید برای ست کردن و هماهنگی بیشتر با شکل لوستر و مبلمان فضای منزل را تغییر دهید. علاوه بر این، زمانی که بخواهید قسمتی جداگانه از سایر چیدمان منزل ایجاد نمایید، فرش گرد و دایره کاربرد بیشتری خواهد داشت. فرش دایره علاوه بر اینکه از شلوغی فضای منزل و درهم ریختگی آن کم می کند، فضای منزل را بزرگتر جلوه داده و سبب می شود طرحِ فرش زیباتر و بهتر به چشم بیاید. فرش گرد همچنین سبب بزرگتر جلوه داده فضاهای کوچک منزل می شود. بنابر این با انتخاب درست ابعاد و چیدمان منزل، می توانید از این فرش در فضای خانه خود بهره بگیرید. فرش گرد همواره دکوراسیون منزل از جمله دیوار و مبلمان و پرده را تحت تاثیر قرار می دهد.


پرداخت هنگام تحویل 

 بسیاری از افراد اعتقاد دارند که خرید اینترنتی اشتباه و غیرقابل اعتماد است، چرا که فروشنده و خریدار یکدیگر را نمی بینند و از مکان واقعی یکدیگر اطلاع دقیقی ندارند و اگر تقلبی از جانب فروشنده صورت بگیرد امکان پیگیری برای خریدار وجود نخواهد داشت. اما این افراد از این نکته اطلاع ندارند که سایت های معتبر فروش اینترنتی بسیار معتبرتر از فروشگاه های سطح شهر می باشند.

 همانطور که گفته شد خریداران محترم می توانند با خیالی آسوده و مطمئن، مبلغ فاکتور مجموعه را به صورت پرداخت در محل به طور کامل پرداخت نمایند. با این وجود پرسان پارس برای آسودگی بیشتر آن دسته از مشتریانی که تمایل دارند هزینه سفارش خود را هنگام دریافت آن پرداخت نمایید امکان استفاده از این سرویس را فراهم کرده است. 

 

توجه:

  از آنجا که شرکت هم باید نسبت به خرید شما اطمینان داشته باشد و امکان ثبت سفارشات ناخواسته کاهش یابد، شما خریداران محترم جهت استفاده از سرویس پرداخت در محل، باید قبل از ارسال سفارش، حداقل مبلغ 50000 تومان را به عنوان بیعانه به یکی از حساب های مجموعه واریز کرده و مابقی را هنگام تحویل سفارش پرداخت نمایید.

تماس با ما:

031-54753961

09124602254

09131629159

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.