فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

مرکز فروش فرش ماشینی طرح خشتی

فرش ماشینی طرح خشتی که به صورت دستباف گونه و با کیفیت بالا بافته می شود از محصولات پر فروش این مرکز به شمار می رود.

طرح خشتی یکی از معروف ترین طرح های فرش دستباف است که توسط مردم بختیاری بافته می شود. علاوه براین طرح ، نقشه های زیادی از فرش های اصیل دستباف ایرانی نیز وجود دارند که بسیار مورد علاقه و پسند خریداران فرش می باشند. قیمت بالای فرش های دستباف موجب شده تا همه مردم قدرت خرید این فرش ها را نداشته باشند؛ از اینرو شرکت های فرش ماشینی با الهام از طرح های دستباف اقدام به تولید فرش هایی دستباف گونه نموده اند که قیمت متعادل و کیفیت بافت بالایی دارند.


فروش فرش ماشینی دستباف گونه

انواع فرش های زیبا و خوش نقش طرح خشتی ، ماهی ، گنبد و... از محصولات ناب شرکت های فرش ماشینی هستند که عرضه آنها در مجموعه پرسان پارس به سراسر کشور انجام می شود.

 

مرکز خرید فرش ماشینی آبی
فرش ماشینی زمینه آبی و سبز به صورت 700 شانه و 1000 شانه بافته شده و در مرکز خرید های سراسر ایران عرضه می شود. 
همانطور که میدانید و دیده اید فرش های ماشینی که در بازار وجود دارد بیشتر در زمینه رنگ های رایج کرم، گردویی ، سومره ای و یا لاکی هستند. رنگ های جدید چون فیروزه ای ، سبز و... در فرشگاه های مختلف کشور تنوع کمتری دارند، دلیل آن هم روشن است، این فرش ها برای دکوراسیونی با رنگبندی خاص مناسب هستند و بازار هدف محدودی دارند.

فروش فرش ماشینی در رنگ های متنوع
افرادی که فرش های ماشینی با رنگ زمینه خاص را برای منزل خود جستجو می کنند و به فرش دلخواه خود تا کنون دست نیافته اند می بایست با کارشناسان بازرگانی این مجموعه مشورت نموده و کاتالوگ جدید ترین فرش های ماشینی را دریافت کنند تا بهترین فرش را با مناسب ترین قیمت یافته و خرید کنند.
عرضه فرش در این مجموعه به سراسر کشور انجام می شود و محدودیت مکانی وجود ندارد.
تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.