فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

نمایندگی فرش 700 شانه اکریلیک

فرش 700 شانه اکریلیک که در نمایندگی های سراسر کشور عرضه می شود از جمله پر فروش ترین محصولات موجود در بازار فرش به شمار می رود.

شرکت های تولید کننده فرش در آران بیدگل کاشان که بزرگترین مرکز تولید فرش ماشینی در کشور است بیشترین تولیدات و تنوع محصولاتشان را در فرش های 700 شانه قرار داده اند. این فرش ها علاوه بر داشتن کیفیت مناسب و قابل قبول، قیمت متعادلی نیز در بازار دارند و خریداران از قشر های مختلف جامعه می توانند به راحتی یکی از انواع این فرش ها را خرید نمایند.


فروش فرش مرغوب 700 شانه

فرش های 700 شانه به صورت ابریشمی و یا پلی استر و اکریلیک تولید می شوند که نوع اکریلیک آن کیفیت و دوام بیشتری دارد و بیشتر مورد توجه خریداران داخلی قرار گرفته است. عرضه این محصولات با تنوع بالا و قیمت مناسب در مجموعه پرسان پارس برای سراسر کشور صورت می گیرد.

 

مرکز خرید فرش 700 شانه شونهر
انواع فرش 700 شانه با بافت دستگاه شونهر آلمان و یا نوع HCP در تراکم 2550 و قیمت عالی در مرکز خرید مجموعه پرسان پارس با طرح های متنوع ارائه می شود.
فرش های ماشینی 700 شانه مرغوب موجود در بازار به دو دسته تقسیم می شوند، نوع اول که با دستگاه وندویل بلژیک بافت می شوند و با نام فرش های با بافت HCP شناخته می شوند و نوع دوم با استفاده از دستگاه های شونهر آلمان بافت می شوند، سایر انواع فرش های 700 شانه ای که در بازار هستند از لحاظ کیفیت در رده های پایین تر هستند.
هر دو نوع فرش های HCP و شونهر در بازار فرش ایران در بیشترین تنوع و بهترین طرح و رنگ ارائه می شوند و بهترین برند های کاشان با این مجموعه در جهت عرضه بهترین محصولات به خریداران در سراسر ایران همکاری می نمایند.
تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.