فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

صادرات انواع فرش ارزان قیمت تمام پلی استر

انواع فرش ارزان قیمت تمام پلی استر 440 شانه و 500 شانه که برای صادرات به کشور های منطقه مناسب هستند در کاشان به صورت عمده تولید می شوند.

فرش های تمام پلی استر از جمله فرش های ارزان قیمت تولید شده در کاشان به شمار می روند که برای مصرف در شهرستان های مختلف کشور و صادرات به کشور های منطقه در حال تولید هستند. این فرش ها معمولا سبک وزن هستند، در شانه و تراکم پایین تولید می شوند و طرح و رنگ های رایج در بافتشان معمولا رنگ های لاکی و گردویی با طرح های سنتی می باشد.

برای خرید این محصولات به صورت عمده در سراسر ایران می توانید با ما تماس گرفته و جزییات لازم در مورد مشخصات فرش ها و نحوه خرید آنها را دریافت نمایید.


گالری فرش گرد و بیضی ماشینی کاشان
گالری فرش گرد و بیضی ماشینی کاشان طرح های زیبا و متنوعی از فرش های جدید خود را برای فروش در سراسر ایران عرضه نموده است.
فرش های زیبای گرد و بیضی برای فضاهای مختلف منزل استفاده می شوند. طرح های کلاسیک که تا به حال به صورت گرد و بیضی به بازار عرضه می شدف معمولا در اندازه های کوچک بود و برای پادری و یا فضاهای کوچک کاربرد داشت، اما در حال حاضر انواع این فرش ها در سایز های بزرگ به صورت سفارشی بافت می شوند و خریداران می توانند برای هر فضایی در منزل از این نوع فرش ها استفاده نمایند که جلوه ای بسیار زیبا و متفاوت به فضا می بخشند.
در این مجموعه طرح های خاص، زیبا و متفاوتی از فرش های گرد را برای خریداران ارائه نموده ایم.
تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.