فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

بازار فرش ماشینی طرح ارکیده

بازار فرش ماشینی کاشان فرش های بسیار شیک و جذاب را با نام تجاری طرح ارکیده به فروش می رساند.

امروزه هر فرشی که دارای نام تجاری معتبر می باشد و در بین رقبا به یک برند شناخته شده تبدیل می شود از اعتبار و موقعیت تجاری خوبی بهرمند می باشد. تولید کنندگان فرش در کاشان طرح های بسیار زیبا و جذاب خود را شناسنامه دار می کنند و برای هر طرحی از فرش که طراحی می شود نام متناسب با آن طرح را برمی گزینند تا در بین خریداران به راحتی شناخته شود. از جمله این طرح ها که بازار فروش خوبی هم دارد طرح ارکیده می باشد که در آن تنوع رنگی بالا و کیفیت ممتاز را شاهد هستیم.


قیمت عمده فرش طرح باغ بهشت

فرش طرح باغ بهشت که یکی از پر طرفدار ترین طرح ها تولید شده در شرکت های مختلف می باشد اکنون از طریق نمایندگی های این مجموعه با قیمت عمده به فروش می رسد.

در ایران هر گونه فرشی که تولید می شود، دارای شناسنامه و اصالت می باشد از دیرباز که هنر فرش بافی در ایران با بافت گلیم و نمد آغاز شده تا زمان بافت فرش های دستی و اکنون ماشینی هر فرشی که تولید می شده دارای مشخصه و نام مخصوص به خود بوده که تمامی این اسامی الهام گرفته از طبیعت و زیبایی های آن می باشد.

فرش های ماشینی طرح باغ بهشت نیز با الهام از طرح افشان فرش های دستباف طراحی شده و بافت آن در کیفیت های مختلف توسط شرکت های تولید کننده انجام شده است. هم اکنون این طرح را می توان به صورت، 500 شانه، 700 شانه و حتی هزار شانه و 1200 شانه یافت و با قیمت مناسب خریداری نمود.

تماس با ما:

031-54753961

09124602254

09131629159

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.