فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

صادرات فرش ارزان قیمت کاشان

کارخانجات تولید فرش ماشینی در کاشان بخشی از تولید خود را به فرش های ارزان قیمت برای صادرات به کشور های حوزه خلیج فارس اختصاص داده است.

تولید کننده های فرش ماشینی در ایران به خاطر همجواری با ترکیه که بزرگترین رقیب تجاری شان به شمار می رود،  در پی شناسایی بازار های فروش خود برآمده اند تا نیاز های همه جوامع و سلیقه ها را فراهم سازند و علاوه بر رفع نیاز داخلی به فرش در حوزه تجارت جهانی نیز پیشگام باشند؛ از این رو تولید کننده ها برای صادر نمودن فرش به کشور های همسایه که خواهان فرش های ارزان قیمت می باشند، بخشی از تولیدات خود را به فرش ماشینی ارزان قیمت اختصاص داده تا نیاز بازار این کشور ها را تامین کنند و از رقبای تجاری خود پیشی گیرد و همچنان در صدر برترین صادر کنند گان فرش خاور میانه قرار داشته باشند.


خرید فرش پلی استر ارزان

جهت خرید فرش های پلی استر ارزان قیمت برای صادرات به کشور های افغانستان و عراق می توانید با نمایندگی های فروش فرش ماشینی کاشان مشورت نموده و بهترین محصول را با قیمت مناسب خریداری کنید.

ما امروزه شاهد تولیدات متنوعی از فرش ماشینی با کیفیت و قیمت های مناسب هستیم. فرش های پلی استر ارزان بخشی از همین تولیدات هستند که در کاشان تولید شده و بیشتر برای صادرات به کشور های عراق و افغانستان مورد استفاده قرار می گیرند.

اگر توان مالی کمی دارید فرش های پلی استر می تواند انتخابی مناسب باشد و نیاز شما را تامین نماید. فقط در هنگام خرید فرش پلی استر دقت کنید که فرش را پس از مشاهده در رگال فرش فروشی حتما قبل از خرید یک بار هم بر روی زمین پهن کنید و نقش و رنگ آن را چک کنید. چون این نوع از فرش ها به دلیل درخشندگی نخ آن دارای شید های رنگی متفاوت از زوایای دید مختلف می باشد. بنابراین لازم است آنرا در زیر نور مناسب و مشابه منزل نیز تماشا کنید.

تماس با ما:

031-54753961

09124602254

09131629159

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.