فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

صادرات فرش ابریشم گونه 700 شانه

فرش های ماشینی ابریشم گونه 700 شانه از ناب ترین محصولات تولیدی شرکت های کاشان هستند که بیشتر در صادرات مورد استفاده هستند.

فرش ابریشم گونه ماشینی معمولا به صورت 500 شانه و  فرش 700 شانه تولید می شوند. حجم تولید این محصولات در کشور خیلی زیاد نیست. زیرا اولا شرکت های تولید کننده این فرش ها بسیار اندک هستند و ثانیا مصرف فرش های ابریشمی در داخل کشور بسیار کمتر از فرش های اکریلیک بوده است و هدف تولید این محصولات بیشتر برای صادرات است.

بهترین نوع فرش های ابریشمی موجود در بازار در حال حاضر ، فرش های 700 شانه ابریشمی گونه هستند که کیفیت و جلوه بالایی دارند و در حجم بالا به کشور های مختلف نظیر روسیه صادر می شوند.


قیمت عمده کناره فرش جدید ماشینی

کناره فرش های جدید ماشینی با طرح های زیبا و زمینه رنگ های متنوع تولید می شوند و با قیمت عمده در سراسر کشور ارائه می گردند.

کناره فرش های ماشینی معمولا در طرح های معروف ترنج دار، طرح های افشان، ماهی و... طراحی و تولید می شوند. عموم کناره فرش های تولید 500 شانه هستند که تراکم 800 و یا 1000 دارند و نوع مرغوب تر آن یعنی کناره فرش های هفتصد شانه به صورت سفارشی بافت می شوند.

جدید ترین طرح های کناره فرش های ماشینی را زمانی می توانید در مناسب ترین قیمت تهیه نمایید که با فعالان این حوزه و تولید کننده های آنها آشنا باشید. این مجموعه این فرصت را در اختیار خریداران می دهد تا بهترین فرش مورد نظرشان را با مناسب ترین قیمت تهیه نمایند.


تماس با ما:

031-54753961

09124602254

09131629159

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.