فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

صادرات فرش ماشینی ارزان به عراق

انواع فرش ماشینی ارزان و با کیفیت ایران که در کاشان تولید می شوند جهت فروش در سراسر کشور و صادرات به کشور های منطقه نظیر عراق در این مرکز به فروش می رسند.
با توجه به تعدد کارخانه های فرش ماشینی در ایران، انواع متنوعی از این محصولات با کیفیت و طرح و رنگ مختلف در حال تولید است و خریداران به راحتی می توانند طرح دلخواه خود را با کیفیت مورد نظر یافته و خریداری نمایند؛ به ویژه در بخش صادرات که هر کشور خریدار طرح و رنگ هایی خاص و با کیفیت مشخص می باشد، به همین دلیل صادر کننده ها و سرمایه گذاران این بخش به راحتی می توانند طرح دلخواه خود را با قیمت مناسب از این مرکز خرید نمایند.
مجموعه پرسان پارس از صادرکننده ها و خریداران عمده دعوت می کند، بهترین انواع فرش های مرغوب ماشینی را با قیمت مناسب از این مجموعه خرید نمایند.

 
صادرات فرش ماشینی ارزان به افغانستان
انواع فرش های ماشینی  با طرح های زیبا و متنوع برای صادرات به افغانستان و دیگر کشور های منطقه در این مرکز ارائه شده اند.
فرش های ماشینی از جمله محصولات صادراتی مهم کشور هستند که به کشور های مختلف به ویژه افغانستان، پاکستان و دیگر کشور های منطقه صادر می شوند. فرش های صد در صد اکریلیک و یا درصد دار با ترکیب BCF یا پلی استر که قیمت بسیار مناسبی دارند و برای صادرات به این کشور ها مناسب هستند با تنوع بالا در طرح و رنگ در این مرکز عرضه می شوند.
فرش های زیبا و متنوع با طرح های سنتی و کلاسیک ویژه صادرات در این مرکز تولید شده و با مناسب ترین قیمت در اختیار صادر کننده ها و سرمایه گذاران بخش صادرات قرار می گیرند.
تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.