فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

صادرات فرش لاکی و گردویی ارزان

فرش ماشینی ارزان قیمت 440 شانه و 350 شانه لاکی و گردویی برای صادرات به کشور هایی نظیر افغانستان و عراق استفاده می شوند.
اگر به دنبال فرش ارزان قیمت برای فروش در نمایشگاه خود هستید و یا در زمینه صادرات فعال هستید و فرش های ارزان قیمت مناسب برای عرضه به کشورهای منطقه نیاز دارید می توانید طرح ها متنوع موجود در مجموعه ما را به کمک کارشناسان مشاهده نمایید. بسیاری از خریداران عمده که می خواهند فرش ارزان در تیراژ بالا خریداری نمایند می خواهند فرش را قبل از خرید نمونه ای از فرش ببینند تا خیالشان از بابت کیفیت فرش راحت شود.
این مجموعه نمونه فرش هایش را برای خریداران ارسال می نماید و پس از تایید کیفیت از طرف خریداران سفارش در تیراژ مورد نظرشان را در کمترین زمان ممکن برایشان بافته و ارسال می کند.
 
خرید عمده فرش ارزان قیمت مرغوب
فرش های ارزان قیمت مرغوب که به صورت فرش 440 شانه تولید می شوند و برای هتل ها، دانشگاه ها و خوابگاه ها مناسب هستند در این مجموعه برای خرید عمده ارائه می شوند.
مفروش نمودن فضاهایی مانند مساجد، هتل ها، نمازخانه دانشگاه ها و... برای صاحبان این فضاها بسیار اهمیت دارد. آنچه که برای این خریداران اهمیت دارد، خرید فرش مرغوب و زیبا است که جلوه مناسب و در عین حال قیمت بسیار پایینی نیز داشته باشد و مناسب با بودجه تعریف شده شان باشد.
با توجه به اینکه قیمت خرید فرش برای این افراد بسیار اهمیت دارد شاید یافتن فرش مناسب با قیمت دلخواهشان کمی دشوار باشد.
این مجموعه در این زمینه می تواند کمک زیادی به این خریداران نماید و با معرفی فرش های مرغوب با قیمت مناسب و کیفیت خوب مشکل خرید فرش را برای این عزیزان مرتفع نماید.
تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.