فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فروش عمده فرش 500 شانه اکرولیک کاشان

انواع فرش های 500 شانه جدید با نخ مرغوب اکرولیک در شهر کاشان تولید شده و به سراسر ایران به شکل فروش عمده عرضه می گردند. 

در بین انواع فرش های تولیدی در کارخانه های مختلف کشور، استفاده از فرش 500 شانه و خرید و فروش این محصولات قدمت بیشتری داشته و از آغاز به کار صنعت فرش کشور، این تولیدات در بین مردم محبوبیت زیادی داشته و دارند.

اگر چه در حال حاضر حجم تولید این محصولات نسبت به گذشته کمتر شده و بیشتر بازار را فرش های جدید 1000 و فرش 1200 شانه تشکیل می دهند، اما هنوز هم در شهرستان های مختلف کشور افرادی که فرش های بادوام و ارزان قیمت را می خواهند خریداری کنند، سراغ این محصولات می روند. همین امر موجب شده تا فروش عمده این محصولات در اقصی نقاط کشور همچنان ادامه داشته باشد.

خرید عمده فرش پلی استر از کارخانه کاشان
فرش های پلی استر پانصد شانه و 440 شانه در کارخانه های کاشان به صورت عمده تولید و برای خرید در سراسر کشور پخش می شوند.
فرش های ماشینی پلی استر به علت داشتن قیمت پایین تر از محصولات اکرولیک، در شهرستان های مختلف کشور فروش خوبی دارند. تولید این محصولات زیاد نیست و همین میزان تولید هم در شهرستان های مختلف کشور مصرف شده و حجم بیشتر آن نیز برای کشور های منطقه صادر می شود.
در مجموعه پرسان پارس این تولیدات به صورت 440 شانه و 500 شانه در دسترس خریداران هستند و مشتریان می توانند جهت تامین این نوع فرش ها در تعداد مورد نیازشان برای فروش و یا صادرات با مشاورین در تماس باشند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.