فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

سایت سفارش فرش ماشینی گرد و بیضی جدید

فرش های ماشینی گرد و بیضی جدید که دارای شکل هندسی خاص هستند، به سفارش مشتریان در ابعاد دلخواهشان در این سایت تولید شده و به سراسر کشور پخش می شوند.

فرش دایره ای، فرش هشت ضلعی، گرد و یا هر نوع فرشی که دارای ابعاد غیر استاندارد و شکل هندسی خاص باشد، جزء فرش هایی محسوب می شود که سفارشی بوده و می بایست در اندازه و طرح مورد نظر خریدار، طراحی و بافت آن صورت گیرد. فرش های خاص توسط شرکت های محدودی تولید می شوند و مشتریان کمی هم دارند. فروشگاه های فرش هم به همین علت تنوع زیادی از این نوع فرش ها در مغازه خود ندارند. لذا خریداران و علاقه مندان فرش گرد و بیضی می توانند جهت خرید فرش دلخواه خود با مشاورین فروش مجموعه تماس گرفته و طرح و ابعاد دلخواه خود را سفارش داده و در زمان کوتاهی فرش مورد نظرشان را تحویل بگیرند.

فروش آنلاین تابلو فرش ماشینی درجه یک و زیبا

طرح های زیبا و جدید تابلو فرش های ماشینی کاشان را که دارای کیفیت درجه یک هستند در این مرکز به صورت آنلاین برای فروش به هموطنان عرضه نموده ایم. 

تابلو فرش های زیبایی در سال های اخیر وارد عرصه تولید شده اند که بازار این محصول را بسیار رونق بخشیده اند. شرکت های تولیدی هر روز به دنبال طرح های جذاب تر و چشم نوازتری هستند تا به تولیداتشان تازگی بخشیده و در بازار رقابتی امروز، حرفی تازه برای گفتن داشته باشند. تابلو فرش های 1200 شانه محصولاتی متفاوت و جدید در این صنعت رو به رشد هستند که در طرح های متنوع آیه و منظره تولید شده و همواره طرح هایشان به روز می شود.

جدیدترین محصولات تولیدی پرفروش بازار را در این مرکز می توانید با کمک مشاورین تهیه نمایید.

تماس با ما:

031-54753961

09124602254

09131629159

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.