فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

قیمت عمده تابلو فرش ماشینی ارزان کاشان

تابلو فرش های ماشینی کاشان که به علت حجم بالای تولید و انباشتگی ارزان شده اند و در تعداد بالا موجود هستند در این مجموعه با قیمت عمده ارزان و مناسب به مشتریان عرضه می گردند.

تابلو فرش ماشینی هرچه ارزان تر باشند، فروششان بالاتر خواهد بود، چرا که بازار هدف این محصولات را قشر متوسط جامعه تشکیل می دهند. علاوه بر آن، از این تولیدات که کیفیت بالایی به نسبت قیمتشان دارند برای هدیه دادن و یا تبلیغات توسط شرکت های مختلف نیز استفاده می شود.

مجموعه پرسان پارس تلاش دارد تولیداتی با کیفیت بالا، طرح های متنوع و مهم تر از همه ارزان قیمت را به مشتریان خود عرضه نماید. این عوامل، پارامتر های اساسی و تاثیر گذار در انتخاب و خرید مشتریان می باشند.

گالری فرش دایره و بیضی سایز بزرگ کاشان

انواع فرش دایره و بیضی سایز بزرگ با کیفیت خوب و درجه یک در کارخانه های برتر کاشان به صورت سفارشی بافته شده و در این گالری به مشتریان عرضه می شوند.

یکی از ویژگی های بارز فرش های بیضی و دایره خاص و منحصر به فرد بودن آن است. مشتریان، این فرش ها را نمی توانند در بازار بیابند. به خصوص ابعاد بزرگ این فرش ها که خریداران بسیار کمی دارند و شرکت های فرش تنها به صورت سفارشی این محصولات را می بافند.

در این مرکز برای راحتی بیشتر مشتریان، انواع فرش گرد و بیضی در ابعاد مختلف طراحی و بافته می شود. سایزهای بزرگ و کوچک همگی در این مجموعه موجود بوده و تنها کافی است مشتریان سفارش داده و در زمان کمی خریداری نمایند.

تماس با ما:

031-54753961

09124602254

09131629159

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.