فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

بازار فرش مدل دایره ای و بیضی جدید

فرش های مدل دایره ای و بیضی جدید با طراحی کلاسیک ایرانی تولید شده و در بازار های داخلی و خارجی مورد توجه خریداران قرار گرفته اند.

تولید فرش های ماشینی با طرح های اصیلی ایرانی منجربه موفقیت این صنعت در کشور شد و از آغاز تولید فرش های ماشینی، محبوبیت آن به سرعت افزایش یافت. در گذر نیم قرن صنعت فرش کشور در حوزه ماشینی بسیار رشد نمود و طرح ها به روز تر شدند، اما به خاطر علاقه مردم به طرح های کلاسیک ایرانی همچنان این نوع طرح ها در تیراژ بالا تولید شده و فروش بالایی دارند.

خلاقیت طراحان در این زمینه منجر به تولید فرش های گرد، بیضی و حتی چند ضلعی شد که البته همگی با طرح های کلاسیک بوده و جذابیت فوق العاده ای برای خریداران دارند. نمونه های زیبایی از فرش های بیضی و گرد درجه یک تولید شده در ایران را که جزء پرفروش ترین فرش  گرد کشور محسوب می شوند را در گالری پرسان پارس می توانید مشاهده نمایید.

فروش آنلاین فرش قواره بزرگ ماشینی کاشان
فروش آنلاین فرش قواره بزرگ ماشینی کاشان موجب دسترسی راحت خریداران در داخل و خارج کشور به این محصولات خاص سفارشی شده است.
فرش های ماشینی در ایران در سایز های مختلف تولید می شوند، شانه و تراکم معمول برای بافت فرش های قواره بزرگ 700 شانه تراکم 2550 و یا فرش 500 شانه تراکم 1000 می باشد که خریدار بر اساس قیمت و کیفیت این محصولات انتخاب می کند که فرشش در چه کیفیتی بافته شود.
سایز بزرگ فرش مزایا و معایبی دارد که خریداران بر اساس اینکه مزایای این فرش ها چقدر برایشان اهمیت دارد آن را خریداری می کنند. فرش های بزرگ زیبا هستند و جلوه منحصر به فردی را به فضا می دهند که این امر بزرگترین مزیت این فرش ها می باشد، علاوه بر این یکدست شدن فضا با این فرش ها موجب ایجاد نظم و همانگی در دکوراسیون می گردد.
این فرش ها با طرح های خاص و زیبا که برگرفته از نقشه فرش های اصیل ایرانی هستند تهیه شده و در اختیار خریداران قرار می گیرند.
تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.