فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فروش آنلاین فرش گرد و بیضی کلاسیک

فرش های گرد و بیضی با طرح های کلاسیک ایرانی توسط طراحان زبده پرسان پارس طراحی شده اند و آماده سفارش خریداران و فروش به صورت آنلاین هستند.

فرش گرد یکی از خاص ترین انواع فرش های تولید شده تا کنون می باشد که جلوه و نمای منحصر به فردی را ایجاد می کند که فضای مورد نظر را متمایز و متفاوت می کند.

افرادی که می خواهند چنین فضایی را تجربه نمایند که خاص و زیبا است و در عین حال طرح های اصیل ایرانی را در بر دارد، می توانند زیباترین فرش های گرد و بیضی که توسط مجموعه پرسان پارس طراحی و تولید شده و به دست مشتریان عزیز در سراسر ایران رسیده است را مشاهده نمایند و پس از اطمینان از جلوه و کیفیت این محصولات اقدام به خرید کنند.

خرید اینترنتی فرش قواره بزرگ ماشینی

فرش های قواره بزرگ ماشینی معمولا به صورت هفتصد شانه با تراکم بالا تولید می شوند و به شکل اینترنتی در سراسر کشور خرید می شوند.

فرش های قواره بزرگ از جمله محصولات زیبا و متفاوت تولید شده توسط کارخانه های فرش می باشند که به خاطر جلوه و نمای خوبی که دارند معمولا در فضاهای مهم نظیر مجالس دولتی، لابی هتل های بزرگ، برنامه های تلویزیونی و اماکن مشابه استفاده می شوند.

مشخصات فنی فرش های قواره بزرگ

برای آشنایی خریداران به مشخصات فنی در این متن بعضی از ویژگی ها و مشخصه های این محصولات را عنوان می کنیم. این محصولات با نخ مرغوب اکریلیک که هیت ست شده بافت می شوند، طراحی این فرش ها نیز بر اساس سایز 12 متری همان طرح آنجام شده و معمولا می بایست طراحان خبره کار طراحی این محصولات را انجام دهند تا مشکلی در طراحی و بافت آن ایجاد نشود. معمولا فرش های قواره بزرگ به شکل 500 شانه و یا 700 شانه در تراکم بالا بافته می شوند.

تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.