فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

بازار فروش فرش ابریشم گونه ماشینی

فرش ابریشم گونه ماشینی بازار صادراتی خوبی داشته و فروش آن در خارج از کشور بیشتر از داخل می باشد.

فرش های ماشینی ابریشم گونه به خاطر داشتن ویژگی های خاص در کشور های اروپایی مصرف زیادی دارند. استفاده از فرش در کشورهای اروپایی با ایران تفاوت های زیادی دارد. جنبه مصرفی فرش در اروپا خیلی حائز اهمیت نیست و جلوه و نما بیشتر مورد توجه است. فرش های ابریشم براق هستند، خاب کوتاه دارند و ترکیب رنگ هایی که برای تولیدشان استفاده شده است با سبک زندگی اروپایی تناسب بیشتری دارد، طرح های ایرانی کلاسیک که به سبک مدرن نزدیک شده اند در بافت این محصولات استفاده می شود.

طرح های تولیدی فرش های ابریشم گونه را که پرفروش هستند و در داخل و خارج از کشور مشتریان زیادی دارند در این مجموعه به علاقه مندان معرفی می شوند.

پخش عمده تابلو فرش آیه و منظره در ایران
پخش عمده تابلو فرش آیه و منظره در ایران در شهر های مختلف انجام می شود و مناطق مختلف از این محصولات استقبال زیادی می کنند.
بارزترین ویژگی تابلو فرش های ماشینی، قیمت ارزان این محصولات می باشد که موجب بالا بودن حجم فروش این محصولات در داخل و خارج کشور شده است. سرعت بالا در تولید و ایجاد تنوع در طرح ها به صورت پیوسته و سریع از ویژگی های دیگر تابلو فرش های ماشینی می باشد که این محصولات را در نزد خریداران برجسته نموده و این عوامل موجب شده تا تقریبا در تمامی شهر های کشور بازار خوبی داشته باشند.
طرح آیات قرآن و مناظر طبیعی در رنگبندی ها زیبا و کیفیت خوب تولید می شوند و برای پخش عمده در سراسر کشور آماده عرضه می باشند.
تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.