فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

سایت فرش ابریشم گونه تراکم 2550

انواع فرش ماشینی 700 شانه که به صورت ابریشم گونه و در تراکم 2550 و با کیفیت عالی تولید شده اند در این سایت برای فروش عمده عرضه شده اند.

تولید فرش ماشینی ابریشم گونه در کیفیت بالا در تعداد محدودی از شرکت های کاشان انجام می شود و از آنجایی که خریداران این فرش ها نیز در داخل کشور محدود هستند ، بیشترین حجم فروش این محصولات در بخش صادرات صورت می گیرد. روسیه یکی از بزرگترین خریداران فرش های ابریشم گونه کشورمان محسوب می شود که می توان در این بخش سرمایه گذاری پربازده ای داشت.

این سایت با هدف عرضه بهترین فرش های ماشینی در داخل و خارج از کشور طراحی شده و خریداران انواع فرش می توانند جهت خرید و مشاوره از این مجموعه بهره ببرند.


حراج فرش ماشینی تخفیفی ارزان قیمت
انواع فرش ماشینی مرغوب و متنوع به صورت تخفیفی و با قیمت ارزان در سراسر کشور حراج می گردد.
تولید و عرضه فرش ماشینی در طول سال نوسانات زیادی دارد. در ماه های آخر سال که حجم فروش شرکت های مختلف افزایش می یابد تولیدشان نیز افزونتر از اواسط سال می گردد. این موضوع در بسیار از شرکت های تولید کننده فرش موجب انباشتگی تعداد زیادی فرش در انبار ها می شود که تولید کننده ها برای تولید فرش های جدید تر و فروش فرش های قدیمی تر دچار مشکل می شوند و برای افزایش میزان نقدینگی بخشی از فرش های تولیدی خود را با قیمتی بسیار پایین تر از قیمت روز به فروش می رسانند.

فروش فرش تخفیفی در سراسر کشور
بازار فرش ایران کلکسیونی از فرش های تخفیفی شرکت های مختلف را با قیمت مناسب برای فروش در سراسر کشور عرضه نموده است. این فرش ها از لحاظ کیفیت درجه یک بوده و فقط به خاطر شرایط خاص تولید کننده هاست که قیمتشان کاهش یافته است.
تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.