فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

قیمت عمده فرش ابریشم گونه صادراتی

فرش ماشینی ابریشم گونه از پرفروش ترین فرش های صادراتی می باشد که در شانه و تراکم مختلف تولید شده و به بازار های داخلی و خارجی عرضه می شود.
خریداران فرش در داخل و خارج از کشور دارای سلایق و فرهنگ متفاوتی هستند و حتی در داخل کشور نیز مناطق مختلف فرش هایی با طرح و رنگ، کیفیت و وزن متفاوتی نسبت به هم می پسندند.
فرش های ابریشم ماشینی در داخل کشور فروش چندانی ندارند و بیشتر تولیدات فرش ابریشم گونه برای صادرات استفاده می شود. زیرا کشور های اروپایی ، روسیه و ... بر خلاف مردم ما فرش های سبک وزن با طرح و رنگ خاص، خاب کوتاه می سندند و جنبه تزیینی فرش برایشان از اهمیت بیشتری برخوردار است.
فرش ابریشم گونه که برای صادرات استفاده می شوند به صورت 700 شانه، 500 شانه و فرش هزار شانه تولید می شود و جلوه زیبا و خاص آن بسیار مورد علاقه خریداران اروپایی است.
مرکز خرید پشتی فرش جدید کاشان
پشتی فرش های ماشینی از محصولات جانبی کارخانه های فرش کاشان هستند که طرح های جدید این محصولات در مرکز خرید های سراسر کشور به فروش می رسد.
پشتی فرش یک محصول جانبی در کارخانه های فرش محسوب می شود و اغلب در کنار فرش های 9 متری بافت آن انجام می شود. پشتی فرش های جدید به صورت 700 شانه و هزار شانه تولید می شوند و به خاطر کیفیت بافت بالا جلوه زیبایی هم دارند.طرح های پشتی فرش ها معموولا همان طرح فرش های تولید می باشد و این هماهنگی با فرش برای خریداران بسیار جالب بوده و به همین دلیل رغبت زیادی به خرید این محصولات جدید دارند.
هر طرحی از فرش که داشته باشید می توانید پشتی فرش آن را نیز به راحتی از مجموعه ما خریداری نمایید. فروشندگان فرش نیز می توانند به صورت عمده خرید این محصولات را انجام دهند.
تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.