فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

بازار فرش جدید شونهر و HCP کاشان

انواع جدید 700 شانه و هزار شانه بافت شونهر و HCP کاشان در بازار فرش ایران با تنوع بالا به سراسر کشور عرضه می شود.

فرش های ماشینی با استفاده از دستگاه های بافندگی مختلف تولید می شوند که استفاده از هر نوع دستگاهی در کیفیت بافت ، رخ فرش و قیمت آن موثر است. فرش های ماشینی معمولا با دستگاه های بافندگی وندویل بلژیک و شونهر آلمان تولید می شوند که البته دستگاه های این شرکت ها درجه بندی مختلفی نیز دارند و برای تولید فرش با کیفیت های مختلف می توان از دستگاه های متفاوتی استفاده نمود.


دستگاه بافندگی و کیفیت بافت فرش

فرش های 700 شانه HCP در بازار و در بین فروشندگان فرش طرفداران بیشتری دارند، در مقابل فرش های 1000 شانه شونهر نیز کیفیت بافت بالایی دارند و جلوه بی نظیری به فرش می دهند. دستگاه های شونهر جدیدتر از وندویل هستند و هر کدامشان مزیت ها و معایبی دارند.

برای خرید بهترین نوع فرش ماشینی می توانید با مشاورین مجموعه ما در تماس باشید.


مرکز خرید فرش لاکی و گردویی جدید

انواع فرش 500 شانه لاکی و گردویی جدید در تراکم های مختلف تولید شده و در مرکز بازار فرش ایران برای خرید در سراسر کشور ارائه شده است.

فرش های ماشینی پانصد شانه از تولیدات قدیمی شرکت های مختلف کاشان هستند که در تراکم های مختلف تولید می شوند. این محصولات به خاطر کیفیت مطلوبی که در بافتشان دارند و قیمت مناسبشان در مناطق مختلف کشور حجم فروش بالایی دارند و رنگ های گردویی و لاکی که بیشترین مصرف را دارند در طرح های متنوع برای رفع نیاز خریداران طراحی و تولید شده اند.

خریداران فرش های ماشینی گردویی و لاکی می توانند طرح های زیبا و جدیدی که با این رنگ زمینه ها تولید شده اند را به کمک کارشناسان مشاهده نموده و از مجموعه خرید نمایند.

تماس با ما:

031-54753961

09124602254

09131629159

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.