فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فروش فرش ماشینی گرد و بیضی کاشان

فرش های ماشینی گرد و بیضی در کارخانه های مختلف کاشان با طرح های متنوع و زیبا بافته می شوند و فروش خوبی در سراسر کشور دارند. 

فرش های ماشینی با اشکال هندسی خاص مانند بیضی، هشت ضلعی و گرد از جمله فرش های خاصی هستند که مشتریان مخصوص به خود را دارند. از این فرش ها می توان برای مفروش نمدون فضاهای مختلف استفاده کرد، در پذیرایی، اتاق خواب و حتی آشپزخانه استفاده از این فرش ها جلوه بسیار زیبا و منحصر به فردی به دکوراسیون می دهد؛ همین متفاوت بودن در فضا موجب افزایش فروش این محصولات شده و هر روز نیز بر تعداد مشتریان این محصولات افزدوه می شود.

در بازار فرش ایران انواع مختلف فرش گرد و بیضی با طرح های کلاسیک زیبا ، طراحی و تولید شده که بازار فروش خوبی نیز در مناطق مختلف کشور داشته اند. جهت مشاهده تمامی طرح های موجود در مجموعه ما می توانید از کارشناسان راهنمایی گرفته و خرید خود را انجام دهید.


فروش فرش ماشینی سایز بزرگ

فرش های ماشینی سایز بزرگ با طرح های متنوع در این مجموعه برای فروش در سراسر ایران طراحی و تولید شده اند و خریداران می توانند از بین این محصولات طرح دلخواه خود را یافته و خریداری کنند.

افرادی که خانه های بزرگ با فضای باز دارند برای مفروش نمودن آن معمولا دوست دارند از یک فرش یکپارچه استفاده کنند تا زیبایی و جلوه فضا دو چندان گردد، اما در بازار نمیتوان فرش هایی با سایز غیر استاندارد یافت و خریداری نمود به همین دلیل خریداران فرش های غیر استاندارد معمولا ناچار می شوند با استفاده از چند فرش کوچک یک فضای بزرگ را مفروش نمایند.


طراحی و بافت فرش ماشینی سایز بزرگ

فرش های ماشینی سایز بزرگ که به صورت یکپارچه بافته می شوند در این مجموعه با تنوع بالایی به خریداران این نوع محصولات عرضه می گردند. فرش های ماشینی 24 متری، 15 متری و ... یا فرش های گرد سایز بزرگ ذر طرح دلخواه مشتریان به صورت سفارشی طراحی و بافته می شود.

تماس با ما:

031-54753961

09124602254

09131629159

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.