فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

قیمت فرش ارزان قیمت پلی استر کاشان

فرش ماشینی پلی استر که در کاشان به صورت 440 شانه و پانصد شانه تولید می شود از انواع محصولات ارزان قیمت است که در داخل کشور و صادرات به عراق و افغانستان کاربرد دارد. 

 فرش ماشینی در کاشان با تنوع بالا در طرح و رنگ و کیفیت بافته می شود. فرش هایی که از جنس اکریلیک هستند و دوام بالایی دارند، نسبت به فرش های پلی استر ارزان تر هستند و فروششان نیز در داخل بیشتر سهم بیشتری دارد. در مقابل فرش های ارزان قیمت پلی استر که معمولا در شانه و تراکم پایین بافته می شوند، برای صادرات به کشور هایی مثل عراق و افغانستان کاربرد دارند و در داخل کشور نیز برای فضاهایی که نیازمند به فرش های ارزان قیمت هستند از این محصولات استفاده می شود.

در مجموعه پرسان پارس خریداران می توانند انواع فرش های ماشینی ارزان پلی استر و یا فرش های با کیفیت اکریلیک را در طرح و رنگ متنوع خریداری کنند.


قیمت فرش 700 شانه کاشان

بهترین انواع فرش ماشینی 700 شانه کاشان با طرح و رنگ متنوع جهت فروش در سراسر ایران و صادرات در این مرکز با مناسب ترین قیمت عرضه می گردد.

فرش های ماشینی با تنوع بالایی در طرح و کیفیت به بازار عرضه می شوند، فرش هایی که خریداران عموما در ازار مشاهده نموده وخرید می کنن، فرش های ماشینی 700 شانه هستند که توسط برند های مختلف در تراکم های مختلف و همچنین دستگاه های بافندگی متفاوت تولید شده اند. این امر موجب شده تا از لحاظ کیفیت و قیمت بین فرش های موجود در بازار تنوع بالایی باشد.


خرید فرش ماشینی کاشان

خریداران به هنگام خرید با خیلی از این تفاوت ها و علت تفاوت قیمت ها آشنا نیستند و ممکن است نتوانند فرش دلخواهشان را با قیمت مناسب خرید نمایید.

این مجموعه مکان مناسبی جهت آشنایی شما با انواع فرش های ماشینی موجود در بازار و خرید بهترین فرش می باشد.

تماس با ما:

031-54753961

09124602254

09131629159

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.