فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

مرکز فروش فرش دایره و بیضی شیک

بهترین فرش ماشینی دایره و بیضی با طرح های شیک و جذاب در کیفیت بالا تولید می شوند و برای فروش در مرکز خرید های راسر کشور عرضه می گردند.
فرش های ماشینی دایره و بیضی معمولا به صورت 500 شانه و 700 شانه طراحی و تولید می شوند. عمدتا سایز های کوچک از این فرش ها تولید می شود و افرادی که قصد خرید فرش های گرد در سایز بزرگ دارند می بایست سفارش بافت این فرش ها را به صورت جفت دهند.
پرسان پارس یک مجموعه بزرگ در زمینه عرضه انواع کفپوش های ماشینی است و هر نوع فرشی که توسط شرکت های معتبر تولید می گردد در این مجموعه با مناسب ترین قیمت در سراسر ایران عرضه می شود.
 

مرکز خرید فرش ارزان تخفیف دار
فرش های مرغوب ماشینی که در شانه و تراکم مختلف تولید شده اند و در حال حاضر تخفیف دار شده اند در مرکز خرید این مجموعه ارائه می شوند.
فروش فرش های ماشینی با قیمت ارزان تر از قیمت بازار در فصل هایی از سایت توسط بعضی از شرکت ها انجام می شود تا میزان نقدینگی شرکت افزایش یافته و در عین حال فضا برای تولید فرش های جدید تر در انبار باز شود. این زمان بهترین فرصت برای افردای است که قصد خرید عمده دارند، زیرا می توانند با صرف هزینه ای اندک فرش هایی مرغوب با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایند.
این مجموعه در ارتباط با شرکت های معتبر بوده و بهترین محصولات تخفیفی هر شرکت را به صورت عمده در اختیار خریداران قرار می دهد.
تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.