فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

خرید عمده پشتی فرش طرح جدید

پشتی فرش های ماشینی که خرید عمده شان در سراسر کشور انجام می شود، به صورت 500 شانه و 700 شانه تولید شده و در بافتشان از طرح های جدید استفاده می شود.

مردم اکثر مناطق کشور سبک زندگی سنتی دارند و فرش های با طرح های سنتی ، پشتی فرش و دکوراسیون به این سبک ها را در اکثر مناطق کشور می توان مشاهده نمود.

استفاده از پشتی در منزل اکثر مردم کشور رایج می باشد و وبسیاری از افراد دوست دارند پشتی مشابه طرح فرش خود را یافته و خریداری نمایند. طرح های زیبا و منحصر به فرد فرش های ماشینی که در قالب پشتی فرش های زیبا طراحی و تولید شده اند در مرکز این مجموعه عرضه می گدد تا خریداران و فروشندگان فرش در سراسر ایران بتوانند به راحتی طرح دلخواه خود را برای مصرف و یا فروش خریداری نمایند.

 

صادرات فرش ابریشمی ماشینی ایران
فرش های ابریشمی ماشینی در ایران و شهر کاشان با طرح های زیبا و جدید تولید می شوند و برای صادرات توسط بازرگانان استفاده می گردند.
فرش ماشینی ابریشمی یک نوع فرش لیطف ، نرم و جذاب است که با استفاده از ترکیب رنگ هایی منحصر به فرد طراحی و تولید شده است. رنگ هایی که در تولید این فرش ها استفاده می شود بسیار متفاوت بوده و آنها را خاص تر و متفاوت تر نسبت به فرش های اکریلیک رایج نموده است.

عرضه فرش ابریشم گونه
تولید فرش هایی با سبک ابریشمی علاوه بر جاذبه ای که برای خریداران داخلی داشته ، در بخش صادرات نیز طرفداران زیادی یافته و کشور های اروپایی از وارد کننده های این نوع فرش های ایرانی هستند.
در این مجموعهمی توانید بهترین طرح های زیبا و جدید فرش های ابریشم گونه ماشینی را بیابید و خریداری کنید.
تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.