فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

قیمت عمده فرش گرد و بیضی درجه یک

فرش ماشینی گرد و  هشت ضلعی و بیضی درجه یک با نخ های مرغوب آکرولیک بافت می شوند و به صورت عمده در سراسر ایران با قیمت مناسب فروخته می شوند.

فرش های ماشینی گرد و بیضی که نوع جدیدی از کفپوش های ماشینی مورد استفاده مردم در کشور هستند، با طرح های کلاسیک زیبا در حال تولید می باشند. هر کارخانه فرشی تنها تعداد محدودی از طرح های فرش های گرد را طراحی نموده و می بافد. زیرا در حالت کلی تعداد مشتریان فرش های گرد نسبت به فرش های رایج مستطیل موجود در بازار کمتر می باشد؛ این موضوع موجب شده تا افرادی که متقاضی فرش های گرد هستند، نتوانند به راحتی طرح دلخواه خود را در بازار بیابند.

در این مجموعه ما با همکاری با شرکت های مختلف تولید کننده فرش، انواع متنوعی از فرش های ماشینی گرد و بیضی زیبا را برای خریداران و علاقه مندان به این نوع فرش ها عرضه نموده ایم.

خرید عمده فرش دایره ای و بیضی جدید
انواع فرش ماشینی که با شکل هندسی دایره ای یا بیضی به صورت عمده طراحی و تولید شده اند، آماده خرید هموطنان در سراسر ایران هستند. 
فرش ماشینی دایره یا بیضی به خاطر داشتن شکل هندسی خاص و متفاوت، در ایجاد یک دکوراسیون شیک و زیبا بسیار کاربردی می باشد. در حال حاضر اکثر منازل مسکونی به شکل آپارتمانی با کف سرامیک یا پارکت هستند که این امر موجب شده تا فرش های با شکل های خاص بیشتر جلوه داشته باشند و فضای منزل را زیباتر نمایند.
فرش های زیبای ماشینی که در قالب بیضی و گرد با طرح های کلاسیک زیبا طراحی و تولید شده اند، برای خرید هموطنان در سراسر کشوردر این مجموعه تولید شده اند. برای مشاهده تمامی طرح های موجود در این مرکز با کارشناسان مشورت نمایید.
تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.