فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

حراج فرش ارزان قیمت پلی استر و اکریلیک

فرش ماشینی اکریلیک و پلی استر که در شانه و تراکم مختلف تولید شده اند، در حال حاضر به خاطر حراج شدن دارای قیمت ارزان هستند.

برای بافت فرش های ماشینی از چهار نوع نخ استفاده می شود: نخ تار یا بوم فرش که جنس آن پنبه می باشد، نخ پود که جنس آن جوت یا کنف است، نخ پرز یا خاب که معمولا خریداران جنس این نخ را برای خرید مد نظر قرار می دهند، از الیاف اکریلیک و یا پلی استر می باشد. نخ ریشه هم در حاشیه فرش استفاده می شود و جنس آن پنبه می باشد. علاوه بر این نخ ها، نخ دوخت هم در بافت فرش استفاده می شود که آن هم معمولا اکریلیک می باشد و همراه آن نخ نایلونی نیز وجود دارد.


حراج فرش ماشینی اکریلیک و پلی استر

آنچه فرش های ماشینی را از لحاظ جنس و کیفیت از هم متمایز می کند، جنس نخ خاب یا همان پرز می باشد. اکثر افراد فرش های 100% اکریلیک را ترجیح می دهند، که دوام و کیفیت بالاتری دارد؛ اما فرش های پلی استری نیز با فیلامنت شدن دارای سطح کیفیت بالایی شده و در سال های اخیر قیمتی برابر با فرش های اکریلیک پیدا کرده اند.

فرش های پلی استری که تا قبل از این بافت می شد و در حال حاضر نیز بافتشان ادامه دارد، دارای قیمت ارزان تری هستند. تمامی انواع این فرش ها در ماه هایی از سال حراج می شوند و کارخانه ها انبار خود را برای تولید فرش های جدیدتر تخلیه می کنند. این زمان فرصت مناسبی برای خرید فرش می باشد و خریداران می توانند خرید خود را در این زمان ها انجام دهند و با کمترین هزینه بهترین محصولات را دریافت نمایند.


حراج تابلو فرش ماشینی طرح آیه و منظره

پر فروش ترین و متنوع ترین تابلو فرش های ماشینی طرح آیه و منظره برای خریداران به حراج گذاشته شده است.

تابلو فرش های ماشینی هرچه قیمت مناسب تری داشته باشند فروششان بهتر خواهد بود، از اینرو تلاش فروشنده ها همواره بر این است که قیمت تمام شده این محصولات برای خریداران تا حد ممکن کم باشد تا بتوانند به راحتی این محصولات را خریداری نمایند. طرح های متداول در بافت این تابلو فرش ها آیات قرآنی و مناظر طبیعی زیبا هستند که با تنوع بالا در حال عرضه به بازار های سراسر کشور هستند.

همین تنوع طرح ها، سرعت بالا در تولید و قیمت مناسب رمز موفقیت تولید کننده ها در زمینه فروش تابلو فرش ها بوده است و به همین دلیل در حال حاضر نیز سعی می شود قیمت ها تا حد ممکن ثابت بوده و تنوع محصولات افزایش یابد، تا همواره رضایت خریداران در این حوزه جلب شود.

تماس با ما:

031-54753961

09124602254

09131629159

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.