فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

خرید انواع فرش ماشینی تخفیف دار کاشان

انواع فرش ماشینی که در کاشان تولید شده و در حال حاضر در خط تولید به صورت تخفیف دار و با قیمت ویژه برای خرید در سراسر کشور عرضه می شوند. 

فرش های ماشینی در کارخانه های مختلف حجم تولید بالایی دارند. با توجه به اینکه بازار مصرف فرش هر روز تنوع و فرش های جدید تر را می طلبد، شرکت های تولید کننده ، فرش های جدید را که تولید می نمایند برای تخلیه انبار و افزایش نقدینگی فرش های قدیمی تر را به صورت ویژه و با قیمت پایین به فروش می رساند.

این موضوع برای خریداران و فروشندگانی که به دنبال فرش های با قیمت ارزان هستند فرصت مناسبی بوده و می توانند فرش دلخواه خود را با قیمتی بسیار پایین تر از قیمت بازار خرید نمایند.

در کلکسیون فرش پرسان پارس می توانید این محصولات را به کمک کارشناسان مشاهده نموده و خرید کنید.


خرید عمده فرش 1000 شانه تراکم 3000

جدید ترین مدل های فرش 1000 شانه که با تراکم 3000 در حال حاضر تولید می شوند برای خرید عمده در داخل کشور و صادرات مناسب هستند.

فرش های زیبای ماشینی که در تراکم های بالا با طرح های کلاسیک طراحی و تولید می شوند، با داشتن کیفیت بالا و دوام خوب برای صادرات و همچنین فروش داخلی بسیار مناسب هستند، این محصولات هرچه شانه و تراکم بالاتری داشته باشند، ظرافت و جلوه بهتری خواهند داشت؛ از اینرو کشورهایی که محصولات خاص و با کیفیت بالا در آنها فروش بهتری دارند برای صادرات این محصولات مناسب می باشند.

در این مجموعه مشاوره برای فروش داخلی و خارجی به خریداران ارائه می شود و افرادی که تمایل دارند در این حوزه فعالیت کنند می توانند از امکانات و محصولات موجود در این مجموعه بهره مند گردند.

تماس با ما:

031-54753961

09124602254

09131629159

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.