فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

مرکز فروش تابلو فرش ماشینی طرح اروپایی

تابلو فرش های ماشینی با طرح های جدید اروپایی در پالت رنگی زیبا تولید شده و برای فروش در مرکز خرید های سطح کشور عرضه می شود. 
طراحی و تولید تابلو فرش توسط اکثر کارخانه های فرش کاشان انجام می شود، اما در بین انواع تولیدات، آنهایی فروش خوبی در بازار دارند که توسط مجموعه های معتبر تولید شده اند و دارای کیفیت لازم هستند؛ زیرا وقتی یک مجموعه به صورت تخصصی در حوزه تولید تابلو فرش وارد می شود، با کارخانه های مختلف قرارداد می بندد و طرح های خود را بر اساس رنگبندی که دارند، تقسیم بندی می کند و با توجه به پالت رنگی هر شرکت بافت آن را به دست کارخانه مخصوصی می دهد. زیرا اگر پالت رنگی نخ  با ترکیب رنگ طرح همخوانی بیشتری داشته باشد، زیبایی و جلوه نهایی محصول بهتر و زیبا تر خواهد بود.
نمونه های زیبا و با کیفیت تابلو فرش های ماشینی جدید را که ترکیب رنگ زیبا و فروش خوبی دارند را می توانید در این مرکز مشاهده نمایید.

قیمت عمده تابلو فرش ماشینی آیه و منظره
طرح های جدید تابلو فرش های ماشینی آیه و منظره که به صورت درجه یک با الیاف مرغوب تولید شده اند، را در گالری می توانید مشاهده و انتخاب نموده و با قیمت عمده خرید نمایید. 
 طرح منظره و آیات قرآن به وفور در بافت تابلو فرش های ماشینی استفاده می شود و هر ماه شاهد ورود طرح های جدید تر و زیباتر به بازار های کشور هستیم. این محصولات بیشتر در طرح آیات قرآن و منظره تولید می شوند و هر شرکت تلاش می کند از طرح های زیبا و متنوع برای تولید و فروش استفاده نماید.
در این مرکز نمونه های کاملی از جدید ترین تولیدات پرفروش نمایش داده می شود و مشتریان می توانند بر اساس طرح های ارائه شده انتخاب و خرید محصولات مورد نظرشان را انجام دهند.
تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.