فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

خرید فرش خوب و با کیفیت اکرولیک

اگر خواهان خرید فرش خوب و با کیفیتی هستید؛ می توانید از فرش های با الیاف اکرولیک که در کیفیت های مناسب تولید میشود استفاده نمایید.

به کار گیری ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا و ارتقا دادن کارخانجات ریسندگی و صنعتی شدن تولید فرش، تولید فرش با کیفیت و با قیمت مناسب را برای هر خریداری ممکن ساخته است.

فرش هایی که با الیاف اکرولیک تولید می شوند مزیت های فراوانی دارد از جمله اینکه:

زیر دست نرم تری دارد و پاخور فرش نرم تر می شود، نخ وبه تبع آن فرش پایداری بالاتری دارد.

مقاومت بالا در مقابل جذب گرد و خاک و آلودگی و حرارت را دارد.

در مجموع می توان گفت که اگر خواهان فرشی باکیفیت و قیمت مناسب هستید که دارای جذابیت بیشتر ،ماندگاری طولانی و استفاده راحت تر باشد، فرش های اکرولیک بسیار مناسب هستند.

 

بازار فرش ابرشم گونه جدید 
فرش های ابریشم گونه جدید که با کیفیتی بسیار بالا و طرح و نقش های بسیار شکیل بافته شده اند، در بازار فروش فرش قابل دسترسی می باشند.
فرش های بسیار زیبا و شکیل که امروزه با کیفیت عالی تولید میشوند، فرش های ابریشم گونه ای هستند که با نخ های بسیار ظریف و الیاف ابریشم مصنوعی بافته می شوند؛ فوق العاده جذاب و دارای نقش و طرح هایی ماندگار و اصیل که همگان را مجذوب خود می نماید.
فرش های ماشینی ابریشم گونه به خاطر ظرافت نخ به کار رفته در آن بیشتر جلوه تزیینی دارد و در فضاهای منازل که کمتر در آن تردد می شود
به کار می رود. فرش های ابریشم گونه ماشینی زمینه صادرات خوبی را به کشور های اروپایی فراهم کرده تا ارز آوری بالایی را برای کشور فراهم نماید.
تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.