فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

نمایندگی فرش 700 شانه سرمه ای جدید

نمایندگی فرش ماشینی در کاشان انواع فرش های 700 شانه را در رنگ های سرمه ای و فیروزه ای با نقش و نگاری زیبا به فروش می رساند.

فرش های ماشینی بافته شده به رنگ سرمه ای و فیروزه ای به دلیل تیرگی و جذابیت رنگ آن بیشتر در فضای خانه هایی که بزرگ و کم اثاثیه کاربرد دارد.

 این گونه از فرش ها به خاطر تیرگی رنگ فضایی دنج ، گرم و صمیمی را ایجاد می کنند. این محصولات در سال های اخیر فروششان افزایش یافته و گرایش سلیقه افراد به این محصولات بیشتر شده است. طرح های بی نظیری از این نوع فرش ها را در این مجموعه گردآورده ایم که حاصل تولیدد بهترین شرکت های تولید کننده کشور می باشند. طرح هایی زیبا که مورد پسند افراد با سلیقه های مختلف بوده و از لحاظ کیفیت نیز رضایت مصرف کننده ها را جلب نموده اند.



بازار فرش دایره و بیضی سایز بزرگ

مجموعه پرسان پارس انواع فرش های دایره و بیضی سایز بزرگ را با کیفیت بالا و قیمت مناسب روانه بازار کرده است که توجه خریداران این محصولات را در سراسر کشور به خود جلب نموده است.

امروزه با توجه به تغییر در سبک زندگی و همچنین کاربرد استفاده از فرش باعث شده تا تولید فرش از حالت سادگی و یکنواختی به سمت مدرنیزه  شدن تغییر پیدا کند و فرشی با اشکال مختلف بافته شود تا همگان با هر سلیقه ای که دارند فرش مورد علاقه خود را خریداری کنند.

از آنجا که خرید یک تخته فرش کار چندان ساده ای نیست و نمی شود هر ساله آن را تکرار کرد باید هنگام انتخاب حساس تر عمل کنیم. فرش های دایره و بیضی هم به دلیل اینکه در همه جای منزل قابل استفاده نمی باشد و فقط مختص به جا و مکانی است که بر اساس آن دکور منزل چیده می شود پس باید در انتخاب مدل و طرح مورد نظر دقت داشته باشیم. طرح های زیبا و منحصر به فردی که به صورت گرد و بیضی بافته می شوند در این مجموعه در دسترس خریداران در سراسر ایران قرار می گیرند.

تماس با ما:

031-54753961

09124602254

09131629159

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.