فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

پر فروش ترین تابلو فرش

در چند سال اخیر تنور  بافت و چاپ تابلوفرش در سراسر کشور چنان رونق گرفته که باعث شده طرح های مختلف زیادی روانه بازار شوند. متاسفانه اشخاصی با تولید محصولات اولیه بی کیفیت تابلوفرش و در نتیجه آن تولید تابلوفرش هایی با کیفیت پایین ,باعث کاهش ارزش و قیمت بسیاری  از تابلوفرش بازار شده است.
به در خواست مشتریان تعدادی از طرح های معروف و پر فروش تابلو فرش چاپی اروپایی و بافتی اعلام می شود.
تابلو فرش طرح خفته در باغ - تابلو فرش طرح عروسی پاپ -  تابلو فرش طرح باغ ونیز - تابلو فرش طرح طرح مسافرت خانوادگی  - تابلو فرش شاعر جوان - تابلو فرش پاسور باز - تابلو فرش طرح پیانوزن
تابلو فرش فرانسوی به صورت بافتی و چاپی در ابعاد 70*50 - 100*50 - 100*70 - 150*100 سانتی متر تولید و روانه بازار می شوند. مجموعه پرسان پارس با در اختیار داشتن طراحانی مجرب و با سلیقه اقدام به عرضه انواع تابلو فرش های اروپایی با کیفیت درجه یک نموده است.
خریداران گرامی  می توانند قبل از خرید تقدام به مشاوره با کارشناسان این مجموعه نموده تا از خصوصیات فنی طرح انتخابی خود اطلاعات لازم را کسب نموده و سپس اقدام به خرید نمایند.


چگونه و از کجا تابلو فرش با کیفیت کنیم؟

شرکت ها و اشخاص زیادی در کشور چه به صورت تخصصی و یا غیر تخصصی اقدام به تولید تابلوفرش ماشینی میکنند که 80 درصد این محصولات بی کیفیت است و تابلو فرش بافته شده از این محصولات،  اصلا خریداری در بازار ندارند.

پیشنهاد ما در خرید این است که قبل از سفارش محصول مورد نظرتان آیتم های مختلف قیمت، کیفیت، خدمات ارسال و ... را مورد بررسی قرار داده تا از محصول خریداری شده خود رضایت کامل داشته باشید. مجموعه پرسان پارس با ارائه طرح های متعدد و پذیرش طرح های سفارشی مشتریان، اقدام به بافت و چاپ تابلو فرش ماشینی در ابعاد مختلف نموده و با ارسال رایگان در کمترین زمان موجب رضایت مشتریان عزیز شده است.


تماس با ما:

031-54753961

09124602254

09131629159

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.