فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

قیمت فرش گرد ماشینی کاشان

فرش گرد ماشینی با طرح های کلاسیک به صورت 500 شانه و 700 شانه در کارخانه های مختلف کاشان تولید شده و با قیمت مناسب به سراسر ایران عرضه می شود. 

تولید فرش مراحل مختلفی دارد. از ابتدای طراحی نقشه فرش تا تکمیل و آهار آن در کارخانه های مختلف با دقت و ظرافت بالایی باید انجام شود تا در نهایت یک فرش درجه یک و بدون عیب و نقص تولید شده و به خریداران عرضه گردد.

در این میان شرکت هایی که تمام مراحل تولید فرش را با بهترین کیفیت و ظرافت و بدون عیب و نقص طی نموده اند، در بین خریداران جایگاه ویژه ای یافته اند و در اصطلاح برند شده اند.


طراحی و تولید فرش گرد

فرش های گرد ماشینی بسیار محدود و توسط تعداد انگشت شماری از کارخناه های فرش تولید می شوند. همین امر موجب شده تا خریداران آن به دشواری طرح دلخواه خود را بیابند. طراحی و تولید انواع فرش ها در بازار فرش ایران امکان پذیر است و خریداران می بایست طرحی که دلخواهشان است را از بین طرح هایی که برایشان ارسال می گردد انتخاب نموده و سفارش دهند تا با کیفیت عالی برایشان بافت گردد.

 

فروش فرش ماشینی گرد و بیضی

انواع فرش ماشینی جدید گرد و بیضی با طرح های کلاسیک زیبا در بازار فرش ایران طراحی و تولید می شوند و جهت فروش در سراسر کشور عرضه می گردند.

فرش های ماشینی با شکل هندسی گرد و بیضی از انواع فرش هایی هستند که تنوع طرح و رنگ این محصولات در بازار بسیار اندک است و خریداران و علاقه مندان به این فرش ها نمی توانند طرح های متنوع فرش  گرد و بیضی را به راحتی در بازار بیابند. این موضوع مسیر خرید این فرش ها را برای خریداران دشوار نموده است.


خرید فرش گرد ماشینی

فرش های گرد و بیضی با طرح های متنوعی تولید می شوند، اما این طرح ها بین شرکت های مختلف پراکنده هستند و این موضوع باعث شده یافتن این فرش ها برای خریداران به سادگی امکان پذیر نباشد. جهت مشاهده و خرید فرش های گرد با تنوع بالا می توانید از کارشناسان مجموعه ما کمک بگیرید.

تماس با ما:

031-54753961

09124602254

09131629159

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.