فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

سایت فرش جدید گرد ارزان قیمت

فرش های گرد ارزان قیمت با طرح های جدید در سبک های کلاسیک زیبا به صورت سفارشی طراحی و تولید می شوند و در این سایت عرضه می گردند.

فرش های گرد و بیضی با طرح های کلاسیک یکی از پرطرفدارترین انواع فرش های گرد هستند که تولیدشان اندک و فروش خوبی دارند. از این فرش ها می توان برای مفروش نمودن فضاهای مختلف منزل استفاده کرد. فضای پذیرایی، اتاق خواب، پادری و حتی آشپزخانه را نیز می توان با استفاده از یک فرش گرد مناسب مفروش کرد.

قیمت فرش های گردی که در مجموعه پرسان پارس عرضه می گردد بسیار مناسب بوده و با توجه به تنوع طرح و رنگ هایی که به خریداران عرضه می شود به راحتی می توانند فرش دلخواه خود را یافته و با قیمت مناسب خرید کنند.

 

خرید فرش گرد ماشینی جدید
انواع فرش گرد ماشینی زیبا و جدید 500 شانه و فرش 700 شانه با طرح های جدید کلاسیک در کاشان تولید می گردند و جهت خرید در سراسر ایران ارائه می شوند.
فرش های ماشینی گرد یکی از انواع فرش های تولیدی کارخانه های کاشان هستند که در بازار به تعداد بسیار کمی یافت می شوند و خریداران این فرش ها برای خرید فرش دلخواه خود با مشکل رو به رو هستند. زیرا یا نمی توانند فرش گرد بیابند و یا فرشی که پیدا کرده اند دلخواهشان نیست.
در مجموعه پرسان پارس خریداران فرش می توانند طرح دلخواه خود را از بین متنوع ترین انواع فرش های گرد موجود در کاتالوگی که از سوی کارشناسان ارائه می گردد یافته و خرید نمایند.
تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.