فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

قیمت فرش ارزان قیمت کاشان

انواع فرش ارزان قیمت 440 شانه و 500 شانه ماشینی که در کاشان تولید می گردند جهت صادرات به کشور های منطقه و فروش در سراسر ایران در این مرکز عرضه می شوند.

فرش های ماشینی با توجه به نوع بافتی که دارند (نوع دستگاه بافندگی) ، نوع الیاف مورد استفاده در بافت، شانه و تراکم و وزن قیمت گذاری می شوند. فرش هایی که وزن و تراکم پایینی دارند معمولا مورد پسند خریداران در کشور هایی چون عراق و افغانستان هستند. در کشور ما فرش های ماشینی اکریلیک 500 شانه ، 700 و 1000 شانه بیشتری مصرف را دارند و تنوع طرح و رنگ در هر مجموعه باعث می گردد توجه بیشتری به برند آن شود و فروش آن افزایش یابد.

در مجموعه پرسان پارس انواع فرش های ماشینی در شانه و تراکم مختلف را می توانید با قیمت مناسب بیابید.

 

قیمت خرید فرش ماشینی کاشان
خرید و فروش انواع فرش ماشینی 500 شانه، 700 و هزار شانه کاشان با قیمت عمده در مجموعه پرسان پارس صورت می گیرد.
فرش های ماشینی از پرمصرف ترین کفپوش هایی هستند که در ایران و کشور های منطقه مورد استفاده مردم هستند. فرش های با طرح های کلاسیک و سنتی بیشترین مصرف را در بین انواع فرش ها دارند. این فرش ها به صورت 440 شانه، 500 شانه، 700 و 1000 شانه تولید می شوند. به تازگی انواع فرش 1200 شانه نیز به کلکسیون فرش های زیبا و با کیفیت کاشان افزوده شده اند.
فرش های ماشینی که در کیفیت های بالا ، شانه و تراکم مختلف در کاشان تولید می شوند، در مجموعه پرسان پارس با تنوع بالا به سراسر ایران عرضه می گردند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.