فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

بازار فرش گرد ماشینی

بازار انواع فرش گرد ماشینی و دستباف در این مجموعه طرح های جدید و زیبا را با قیمت ارزان برای فروش و صادرات عرضه نموده است.
فرش های ماشینی و دستباف معمولا در ابعاد و اشکال هندسی مستطیل تولید می شوند و تولید این فرش ها به صورت گرد و بیضی کمتر است به همین دلیل خریداران این نوع فرش ها در هنگام خرید نمی توانند طرح های متنوعی را بیابند و به چند طرح خاص محدود می شوند.
فرش های گرد به خاطر ظاهر خاصی که دارند در فضاهای مختلفی قابل استفاده هستند و جلوه و نمای ویژه ای نیز به فضای منزل می دهند. طرح های متنوع فرش های گرد ماشینی و دستباف را در مجموعه پرسان پارس می توانید با قیمت مناسب خریداری نمایید.

قیمت فرش گرد ماشینی کاشان
انواع فرش گرد و بیضی و همچنین فرش هشت ضلعی ماشینی در کارخانه های مختلف کاشان تولید می شود و با قیمت مناسب در مجموعه پرسان پارس به فروش می رسد.
فرش های گرد ماشینی با طرح های کلاسیک را می توان به عنوان کفپوش پذیرایی و یا اتاق خواب استفاده نمود. این فرش ها فایی شیک و متفاوت در منزل ایجاد می کنند و جلوه بسیار خوبی دارند.
استفاده از فرش گرد همچنین به بزرگتر جلوه دادن فضای منزل کمک می کند و افرادی که به این دلیل فرش گرد خریداری می کنند بهتر است فرش های گرد با زمینه روشن استفاده کنند تا فضایی منزلشان روشن و بزرگتر جلوه نماید.

خرید فرش گرد با قیمت مناسب
فرش گرد به خاطر محدودیت تولید در بازار با قیمت بالایی نیز عرضه می شوند و خریداران این فرش ها باید از بین طرح های محدود طرحی با قیمت گزاف خرید کنند.
این مرکز با ارتباط با بهترین تولید کننده های انواع فرش گرد در کاشان قیمت های بازار را شکسته و با کمترین قیمت بهترین فرش ها را در اختیار خریداران قرار می دهد.
تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.